וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ברנדאן ביקש להשתחרר לסין, ונענה בשלילה

1.2.2014 / 12:05

הקשר קיבל הצעה של כמיליון דולר לעונה וחצי, בקבוצה עמדו על השארתו. מכבי פ"ת: "פרדה לא ישחק בבית"ר עד שנקבל כסף ושחקן"

one

האם עסקת דני פרדה-סינטאיהו סלליך מסתבכת? הטרייד עליו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט הסתבך בסוף השבוע החל מהרגע בו התברר כי סלליך אינו יכול לעבור בהעברה שלישית העונה מבית"ר למכבי פתח תקוה והאפשרויות העומדות בפניו הן הישארות בבית"ר או חזרה למכבי חיפה.

קשר בית"ר ירושלים דני פרדה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יצטרך לוותר על החולצה? דני פרדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

על פי מתווה העסקה, פתח תקוה הייתה אמורה לקבל כחצי מיליון שקל עבור פרדה ואת ההשתתפות של בית"ר בשכרו של סלליך. כעת פתח תקוה חוזרת ודורשת כסף (קרוב לחצי מיליון שקל) או שילוב של כסף ושחקן, כאשר בפתח תקוה דורשים את איציק כהן או אופיר קריאף. בפתח תקוה לא מעוניינים בעומר אצילי בשלב זה.

בבית"ר לא מתכוונים כרגע להיענות לבקשת פתח תקוה וכל עוד הצדדים לא מגיעים להבנות, פרדה לא יוכל לשחק במדי בית"ר ירושלים. גורם בפתח תקוה אמר: "לא חתמנו על השחרור של פרדה ולא נחתום עד שלא יהיו הבנות של כסף ושחקן בתמורה. העסקה הייתה מותנית בזה שגם אנחנו נתחזק ובית"ר גם יצטרכו לשלם מחיר. ברור לנו שהוא לא רוצה לשחק אצלנו, אבל זו בעיה שלו".

בבית"ר ערכו מספר שיחות אמש עם הצוות המקצועי ונכון להיום אין שום כוונה לשחרר את אחד מהשמות אותם ביקשו בפתח תקוה. בבית"ר אמרו: "אנחנו עם סגל בו כל שחקן משמעותי ולא מתכוונים לשחרר שחקנים כמו איציק כהן או קריאף. ננסה להגיע איתם להבנות ונראה מה יהיה, לא חייבים לעשות עסקה בכח".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים פאבלו ברנדאן. מגד גוזני
בבית"ר מקווים שהמוטיבציה לא תיפגע. ברנדאן/מגד גוזני

בתוך כך, קשר הקבוצה פאבלו ברנדאן פנה השבוע להנהלת הקבוצה עם הצעה שקיבל מסין בחוזה של קרוב למיליון דולר לעונה וחצי וביקש להשתחרר מיידית ולהשתדרג כלכלית. בהנהלת בית"ר שוחחו עם השחקן, אמרו לו שהם מבינים אותו ואת הסיטואציה, אך הם לא יכולים לפגוע בקבוצה מקצועית במצבה הנוכחי ומצפים מהשחקן שיכבד את החוזה עד לתום העונה. בבית"ר מקווים כי בעקבות האירוע המוטיבציה של השחקן לא תיפגע, בעיקר הודות לקשר הטוב שיש לו עם המאמן רוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully