וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה מחכה לפריסקין. סלליך ממתין להחלטה

31.1.2014 / 11:45

החלוץ ההונגרי מנהל מו"מ גם עם וינה. חיפה ובית"ר ישוחחו בנוגע לקשר, שהוחתם בפתח תקוה למרות שלא יכל לשחק שם

צילום ועריכה: קובי אליהו

ראשי מכבי חיפה ובית"ר ירושלים יקיימו בסוף השבוע שיחה בנוגע לעתידו של הקשר סינטאיהו סלליך. בעקבות חשיפת וואלה! ספורט אמש, לפיה ההתאחדות לכדורגל הטילה וטו על מעבר השחקן למכבי פתח תקוה, והודיעה כי הוא יכול לשחק העונה רק במכבי חיפה או בבית"ר ירושלים (לא יכול לעבור לקבוצה שלישית על פי תקנון הרישום), השחקן נסע הבוקר לאימון בבית וגן, וימתין להחלטה של יעקב שחר ואריק בנאדו בעניינו. במכבי חיפה לא פוסלים את חזרתו של הקשר, אבל קודם לכן יבררו האם רוני לוי רוצה את השחקן בבית"ר ירושלים. בשלב זה המאמן לא בונה על סלליך, מה שמאפשר לחיפה להחליט האם היא רוצה להחזיר אותו לסגל שלה, או להשאיר אותו בבית"ר ירושלים למרות שאינו בתוכניות. אופציה שלישית, מעבר לחו"ל, הייתה קיימת לו מועד ההעברות באירופה לא היה נסגר הערב.

יש לציין כי עוד לפני הפיצוץ בעסקה, הזהירו גורמים בכדורגל הישראלי את מכבי פתח תקוה מפני ההשלכות הצפויות מהעסקה. במכבי פתח תקוה כבר קיבלו מידע לפיו סלליך רשם הופעה במדי חיפה באירופה, מה שלא הפריע למועדון לסגור את העסקה במקביל לבירורים שערכו מול ההתאחדות. "פעולת בדיקה פשוטה מול תקנון הרישום הייתה מגלה זאת מלכתחילה, אבל טוב שעצרנו את זה בזמן", סיפר אתמול גורם בהתאחדות. יש לציין כי סלליך עודכן במהלך השיחות עמו כי המעבר בטוח, ואין כל סכנה לעסקה, מה שגרם לו לקבל בהפתעה רבה את עמדת ההתאחדות אתמול.

כפי שפרסמנו אתמול, חיפה בדקה בימים האחרונים אפשרות להחתים את החלוץ ההונגרי של אלניה ולדיקווקז, תמאש פריסקין (27). סוכנו של השחקן שוחח אתמול עם ראשי המועדון והבהיר כי הוא מחזיק בהצעה מאוסטריה וינה. בחיפה ינסו לבדוק הבוקר סופית את מצבו של השחקן, שאם לא יחתום עד הערב, אז ייסגר חלון ההעברות, חיפה תגיש הצעה רשמית. פריסקין הבקיע שבעה שערים בשש הופעות בלבד העונה, השלישית בסך הכל שלו בקבוצה. הוא הגיע מאיפסוויץ' האנגלית, וקודם לכן הופיע גם במדי דרבי קאונטי סוונסי, ק.פ.ר ווטפורד ופרסטון האנגליות. חיפה ניהלה במהלך השבוע שעבר משא ומתן עם שחקנה של פטרולול פלוישטי, החלוץ הטוניסאי חמזה יונס (27), אך ללא הצלחה.

תאמאש פריסקין, נבחרת הונגריה. AP
בדיקות אחרונות. תמאש פריסקין/AP

ומי יעזוב את חיפה? אייל גולסה ימשיך להתאמן עם מאמני הכושר וימתין לסוף העונה כדי לעבור לקבוצה אחרת. במועדון העריכו שאיציק כהן יעבור בתחילת השבוע לרמת השרון. "זה תלוי בעיקר בו, אבל גם ברמת השרון", אמרו. ויאם עמאשה עדיין לא חוזר לסגל.

חיפה תמשיך הבוקר בהכנות לקראת הדרבי. חן עזרא לא צפוי לפתוח בגלל הפציעה האגן. טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אביחי ידין ושמעון אבוחצירא ימשיכו להיעדר. השוער אמיר אדרי התייחס להדחה מהגביע ואמר לאתר הרשמי: "פשוט חבל, כואב לעוף בגביע בשלב כל כך מוקדם. צר לי שאכזבנו את האוהדים, מגיע להם את כל המחמאות, במשך 120 דקות הם דחפו אותנו קדימה". השוער הוסיף: "אנחנו כבר עם הפנים קדימה. המטרה שלנו להגיע באירופה ונלך על המטרה הזאת בכל הכוח. את הסיכומים נעשה בסוף העונה". לקראת הדרבי אמר: "דרבי זה מעבר למשחק רגיל. נעשה הכל על מנת לנצח ולשמח את הקהל שלנו". אייל משומר ערך אימון מלא וצפוי לפתוח. "צריך להחזיר מעט מהכבוד שלנו לטובת האוהדים", אמרו במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully