וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הציעה 400 אלף על שכטר. פערים עם נאנט

ההצעה של קרויף שנדחתה, הביקורת בהפועל תל אביב על החלוץ, המחלוקות שעוד נותרו. הפועל תל אביב (כנראה) נפרדת משכטר: "ראו שלא טוב לו כאן". כל הפרטים

one

צפו ברביעייה של איתי שכטר נגד הפועל ניר רמת השרון העונה

אחרי חלון העברות שהיה ברובו סביב מעברו של עומר דמארי לאחת הקבוצות בארץ או לאירופה, הגיעו אתמול חמישה מיליון השקלים המדוברים וזה נשאר סופית בהפועל תל אביב. אולם אז שכבר היה נראה שהסגל יישאר אותו דבר הגיעה ההפתעה בדקה ה-90 עם מעבר של איתי שכטר לנאנט הצרפתית.

איתי שכטר המריא הבוקר (שישי) לצרפת במטרה לחתום בנאנט עד סוף העונה, אך בין הקבוצה הצרפתית להפועל תל אביב עדיין אין סיכום בכל הנוגע לעסקת ההשאלה. בהפועל טוענים שהם דרשו כ-200 אלף יורו על השאלת החלוץ עד תום העונה ושנאנט הסכימה, אבל מקורות בצרפת ובסביבתו של החלוץ טוענים ששכטר יושאל ללא תמורה, כאשר קבוצתו החדשה רק תישא בעלות חוזהו. אם נאנט תחליט לממש את האופציה עליו, היא תשלם להפועל תל אביב סכום העברה. חשוב לציין שהצדדים טוענים שהעסקה סגורה, אבל נראה שאחד מהם יהיה צריך להתפשר בכל הנוגע לדמי ההשאלה.

בכל מקרה, גם השאלה של שכטר ללא תמורה תחסוך להפועל תל אביב סכום בלתי מבוטל של כ-1.5 מיליון שקלים – שכר הברוטו של החלוץ עד סיום העונה הנוכחית. שכטר אמור להרוויח בצרפת כ-170 אלף דולר עד תום העונה בצרפת בחוזה פיקס שלא מותנה בכמות הופעות או שערים. בהפועל הוא היה אמור להרוויח כ-80 אלף שקל בכל חודש עד תום העונה ו-8,000 שקלים לכל נקודת ליגה.

עוד לפני ההצעה מצרפת נרשמה דרמה בגזרת שכטר. מכבי תל אביב התעניינה בחלוץ, הסוכן רונן קצב ניסה לתווך בדרך להשלמת עסקה כזו והסביר לאדומים שמכבי תהיה מוכנה לשלם כ-400 אלף יורו, אך אלו סירבו לשחררו ליריבה העירונית. בהפועל הסבירו שמהלך כזה היה פוגע באוהדים ולכן החליטו לדחות אותה.

בכל אופן, בהפועל תל אביב הייתה תחושה מזה זמן מה ששכטר לא רוצה להיות במועדון. "ראו שלא טוב לו כאן", אמרו היום גורמים במועדון, "הוא היה מתוסכל מזה שהוא לא מצליח לשחזר את היכולת שלו וגם מחלק מהאוהדים והתקשורת. אנחנו בטוחים שהוא רצה לעבור למכבי. הוא האמין ששם יהיה לו יותר טוב וערן זהבי כל הזמן ניסה לשכנע אותו לעבור. אנחנו מקווים בשבילו שהוא יצליח בצרפת ויישאר שם, אבל זה לא יפתיע אף אחד במועדון אם הוא יחזור בקיץ לארץ וירצה לחתום במכבי".

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"היה מתוסכל כאן". שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully