וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי: "אני מבואס, רציתי קבוצה מהלאומית"

30.1.2014 / 18:20

יו"ר בני לוד קיבל באכזבה את הגרלת הגביע שזימנה לו את בית"ר. על אירועי המפגש הקודם: "מקווה שהכל יעבור בשלום"

אבו סובחי הבעלים של בני לוד. קובי אליהו
מקבל שוב הזדמנות להדיח את בית"ר. אבו סובחי/קובי אליהו

הגרלת שמינית גמר הגביע שנערכה הערב (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל, הועידה שלושה משחקים על טהרת ליגת העל. הפועל כפר סבא נציגת ליגה א' קיבלה את הפועל באר שבע החזקה ומעלות תרשיחא נציגת ליגה ב' תארח את הפועל פתח תקוה ותנסה להמשיך להפתיע, אך המשחק אולי המסקרן והפיקנטי ביותר יהיה זה שבו תארח בני לוד נציגת הלאומית את בית"ר ירושלים, אחרי שרק לפני שנתיים היא הדיחה אותה מהגביע אחרי דרמה גדולה. לאור הצפי לקהל גדול שיגיע, בהנהלת לוד ישקלו אם להעביר את המשחק הזה לאצטדיון המושבה בפתח תקווה, למרות שהביתיות תיפגע.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. מגד גוזני
יחגגו גם מול בני לוד? שחקני בית"ר/מגד גוזני

יו"ר בני לוד, מוחמד אבו סובחי שבמפגש הקודם מול בית"ר בגביע התעמת עם אנשי המועדון, דווקא נשמע מאוכזב מההגרלה שסידרה לו מפגש חוזר מול הבית"רים. "אני מבואס. רציתי פעם אחת להיות עם סיכוי טוב לרבע הגמר או חצי גמר ורציתי קבוצה מהלאומית או ליגה א' ו-ב'", אמר אבו סובחי, "אנחנו לא מרימים ידיים אבל בית"ר זה קשה".

אבו סובחי התייחס לאירועי המפגש הקודם, ואמר: "לא יהיה מה שהיה פעם שעברה, אם בית"ר יכבדו אותנו אנחנו נכבד אותם ונרצה שהכל יעבור בשלום. אני לא מתחרט על מה שהיה אבל אנחנו רוצים שהפעם הכל יהיה ספורטיבי ובשקט".

מנכ"ל לוד סלימאן אזברגה אמר: "הגרלה קשה מאוד, אבל אני מאמין שבמשחק אחד הכול אפשרי. ראינו הרבה הפתעות אתמול וגם אנחנו יכולים להפתיע. מעבר לכדורגל? נשארים לאחרים. אנחנו נתכונן היטב. לא נאפשר שום פעילות חריגה. אנחנו רוצים שבית"ר יבואו ויסעו בשלום וכך גם האוהדים של לוד. בפעם הקודמת לא היה לנו אצטדיון ביתי, השנה יש ואני מאמין שנארח את בית"ר בלוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ניסן יחזקאל מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
אחרי שהדיח את בני יהודה, קיבל את הסינדרלה מליגה ב'/קובי אליהו

הסינדרלה הגדולה מליגת ב', סקציה מעלות תרשיחא קיבלה משחק ביתי נוסף ותארח את הפועל פ"ת הקבוצה שממוקמת בצמרת הליגה הלאומית. משה פריינטה, חבר הנהלת הקבוצה נשמע מאוד מרוצה מההגרלה הזו: "ההגרלה מצוינת. כל קבוצה מליגה שנייה או ליגה א' היא ברכה. נמלא את האצטדיון עם למעלה מאלף איש. המשחק מתחיל ב-0:0, 11 נגד 11 ואנחנו מאמינים. אמרתי את זה כבר, החלום שלי הוא שאנחנו מגיעים לחצי הגמר השנה".

הפועל כפר סבא הנציגה היחידה של ליגה א' בהגרלה, קיבלה אולי את הקבוצה הכי קשה מכולן וכדי להעפיל לרבע הגמר היא תצטרך לנצח את הפועל באר שבע החזקה.

אלירן סיימון שחקן כפר סבא אמר על ההגרלה: "בבית זה כבר טוב. ברור שקיווינו למשהו קל יותר. באר שבע היא הקבוצה בכושר הכי טוב בכדורגל הישראלי כרגע. זה גביע, הכול יכול להיות. הם יעלו איך שהם רוצים, אנחנו לא נעשה לא את החשבונות שלהם. כל שחקן שם מצוין, אנחנו נסתכל על עצמנו, ננסה להוות יריב ואולי גם להפתיע"

אסי רחמים, מנכ"ל הפועל באר שבע: "היינו שמחים יותר לשחק בבית, לעיני הקהל שלנו. אין ספק שכפר סבא תרצה להמשיך הלאה וקל לא יהיה. אנחנו צריכים לעבור משחק כזה. אלישע, כמו שלא הקל ראש במשחק מול שעריים בבית, יידע לעלות בהרכב הכי חזק ולעלות עוד שלב".


שלומי דורה, מאמנה של הפועל חיפה התייחס להגרלה הקשה שזימנה לקבוצתו את עירוני קרית שמונה: "משוכה קשה, כדי להתקדם קדימה בגביע לשלבים הגבוהים אז צריך לעבור גם משחקים כאלה. נצטרך את עזרת הקהל שלנו כדי לעלות לרבע הגמר".

מנכ"ל ראשון לציון רוני בראון הגיב להגרלה הקשה שזימנה לקבוצתו משחק חוץ מול בני סכנין: "שנה שעברה הגענו עד חצי הגמר, עם ארבעה משחקי בית. השנה, משחק שלישי בחוץ. הגרלה קשה, מול קבוצה ביתית, רחוק. אנחנו מתרכזים בהישארות בליגה, אבל אולי נוכל להפתיע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully