וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו הוצג בהפועל חיפה: "אשחק כאן יותר"

30.1.2014 / 13:50

הקשר שחתם עד לסוף העונה: "המערך מתאים לסגנון שלי". שלומי דורה על הדרבי: "אסור לנו לתת להם לברוח מאיתנו"

one

אחרי העלייה לשמינית גמר גביע המדינה והניצחון על הפועל תל אביב 1:2 ורגע לפני הדרבי החיפאי בשבת, הפועל חיפה קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שבה הוצג דוד רביבו שהצטרף מבית"ר ירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיזוק מעניין. דוד רביבו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המטרה שלי כאן היא לעזור להפועל חיפה להגיע לפלייאוף העליון", אמר דוד רביבו שקיבל את המספר 17. "אני מקווה שגם נעשה משהו בגביע. באתי מבית"ר ירושלים, היו לי הרבה שיחות עם יואב והוא עזר לי להגיע. אני שמח על כך. חתמתי לארבעה חודשים ואם הצד השני ירצה, אשמח להמשיך. אני רוצה".

על עברו בבית"ר אמר רביבו: "היו אי הבנות ביני לבין אלי כהן, לא תמיד זה היה מקצועי, אבל אני מאחל לו בהצלחה ומקווה לעשות את הטוב ביותר בהפועל חיפה. זה לא צלח, וממשיכים הלאה. אני מאמין שכאן אני אשחק יותר, אני חושב שהמערך מתאים לסגנון שלי. יש מאמן ומה שהוא יחליט, מקובל. כל אחד רוצה לשחק ולהוביל את הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דוד רביבו הפועל חיפה. שלמה וייס,
"זה בא לנו צפוף מדי ונעשה את ההפרדה". מסיבת העיתונאים, היום/שלמה וייס

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, דיבר על ההישג בגביע: "אי אפשר למנוע מהשחקנים לשמוח אחרי הישג כזה בגביע. ניצחנו אתמול משחק ברמה של חצי גמר מול קבוצה שהיא אחת הגדולות בגביע בשנים האחרונות. נדע איך להוריד את השחקנים לקרקע עוד לפני האימון של היום. זה בא לנו צפוף מדי ונעשה את ההפרדה". על הדרבי אמר: "הדרבי הוא מאבק ישיר על הפלייאוף העליון ואם אנחנו רוצים לשמור על סיכוי, צריך לדעת לנצח ולא לתת למכבי חיפה לברוח מאיתנו לפער של שבע נקודות".

הבעלים, יואב כץ, הוסיף: "למכבי חיפה יש סגל ארוך יותר ורקורד נהדר ב-20 השנים האחרונות. הם פייבוריטים ואנחנו אנדרדוג, אבל נעשה את הכול כדי לנצח. אני מקווה שהשחקנים יפגינו את אותו מאמץ ונחישות כמו שהפגינו בעבר. זה דרבי, קנאות בין האוהדים, זה מזכיר את הדרבי בין ריינג'רס לסלטיק, אבל זה גם בסך הכול משחק על שלוש נקודות. מכבי חיפה תגיע כחיה פצועה ותנסה לכפר על אי ההצלחות. אנחנו צריכים להגיע עם מוטיבציית על בשביל להילחם איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully