וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד בספק למכבי פתח תקוה

30.1.2014 / 11:20

החלוץ סובב את ברכו ורק בשישי יתברר אם יהיה כשיר. במועדון מצפים להתפתחויות בימים הקרובים בנושא ברק בדש

one

חלוצה של עירוני קרית שמונה, אחמד עאבד, נמצא בספק למלשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה לאחר שבמשחק הגביע מול הפועל עכו השחקן סובב מעט את ברכו והוא סובל מכאבים. עאבד לא התאמן אתמול (רביעי) ורק מחר כשהקבוצה תחזור מיום החופש שלה יתברר האם הוא מסוגל להתאמן או שמא ייאלץ להיות מחוץ לסגל במשחק הקרוב.

בקרית שמונה מקווים מאוד שעאבד יהיה כשיר למשחק בגלל כושרו הטוב והעובדה שהפך לאחד הבאנקרים בהרכב של ברק בדש. במועדון אמרו עליו כי הוא התבגר מאוד העונה ונמצא במגמת שיפור מתמדת.

חלוץ עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
מאוד מרוצים מההתבגרות שלו. אחמד עאבד/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בקבוצה עוסקים גם בשאלת העברתו של ברק בדש למכבי תל אביב. בקרית שמונה עדיין לא קיבלו פנייה רשמית ממכבי תל אביב, אך גם הם מודעים לגישושים עם השחקן ובשלב זה לא ברור אם וכאשר תגיע הצעה, על איזה מתווה של עסקה יעדיף איזי שרצקי ללכת. אחת האופציות שהועלו בקרית שמונה היא אפשרות לטרייד, אך עד כה לא נעשו תוכניות שכן בקבוצה מחכים לפנייה רשמית.

בקרית שמונה רוצים מאוד להשאיר את בדש, כששרצקי אף מוכן להציע לשחקן חוזה ארוך טווח ומשודרג. בכל מקרה נראה שאם הקבוצה תקבל הצעה מעניינת מהצהובים, בדש, שמסיים חוזה בסוף העונה, יעבור לשורות האלופה. בקרית שמונה מאמינים שהתפתחויות לכאן או לכאן יתרחשו בכל מקרה עד יום ראשון.

לידיעה הראשונית לגבי מועמדותו של ברק בדש

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שרצקי מוכן להציע לו חוזה ארוך טווח. ברק בדש/אדריאן הרבשטיין

היום זכו השחקנים ליום חופש ומחר הם יחזרו לאימון אחרון לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה. במועדון יודעים שניצחון על הקבוצה של קובי רפואה וייטב לוזון הכרחי מאוד במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. בקבוצה מרוצים מאוד מההשתלבות של רוג'רס קולה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully