וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב רוצה את רוני לוי לעונה נוספת

30.1.2014 / 8:11

הבעלים יגיע לארץ בשבוע הבא וצפוי לפתוח עם המאמן במשא ומתן. מאטוביץ' ופרדה חתמו רשמית על חוזיהם בקבוצה

one

בבית"ר ירושלים סיימו אתמול (רביעי) את משחק הגביע נגד עירוני בת ים (0:2) בהרגשה מעורבת. מצד אחד מדובר בניצחון ועלייה לשלב הבא, אך מנגד הקבוצה הפגינה יכולת חלשה שגורמת להרבה מאוד דאגות במועדון ובעיקר אצל הצוות המקצועי. בבית"ר יודעים שכבר ביום שני הקרוב תפגוש הקבוצה את הפועל עכו לקרב תחתית קשה מאוד והיכולת הנוכחית לא תספיק לניצחון.

בבית"ר אמרו אמש: "כרגע הכל לחוץ והשחקנים עם משקולות על הרגליים, אבל אנחנו מאמינים שעם החיבור של השחקנים החדשים ועוד משחק או שניים שברנדאן ו-וילה וגם מאטוביץ' ופרדה ייכנסו לעניינים, בית"ר תיראה אחרת".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. מגד גוזני
תחושות מעורבות. שחקני בית"ר חוגגים אתמול/מגד גוזני

אגב, בבית"ר לא התרגשו מההדחה של שלוש הגדולות מהגביע, ואמרו: "זו פנטזיה ולא יותר כרגע. כמו שאנחנו נראים אנחנו צריכים להתרכז בעכו ובלהישאר בליגה. אם נשתפר ויהיה לנו קצת מזל בהגרלות אז אולי בהמשך נדבר אחרת. כרגע זה לא רציני לחשוב ולהתעסק בזה, אנחנו צריכים להתרכז בלהישאר בליגה".

המאמן רוני לוי אמר בסיום: "אני חושב שהשחקנים היו לחוצים יותר ממני במחצית. ידענו שהיריב יבוא לסגור, אבל דברים לא הצליחו. בגביע העיקר הוא הניצחון ואת זה השגנו. נגד עכו זה משחק שונה לגמרי ואני מקווה שהקהל מבין כמה אנחנו צריכים אותו איתנו במשחק הזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. מגד גוזני
בדרך לעוד קדנציה? רוני לוי/מגד גוזני

במחצית המשחק לוי לא היה רגוע ואמר לשחקנים: "זה נראה לא טוב. אתם חייבים לשחק הרבה יותר חזק, הרבה יותר חכם, לעשות תנועה. אי אפשר להמשיך להיראות ככה". גם עוזר המאמן דוד אמסלם לא היה רגוע והעיר לשחקנים לכל אורך המחצית הראשונה.

הבעלים של הקבוצה, אלי טביב, יחזור לקראת סוף השבוע הבא ארצה ויגיע למשחק החוץ נגד בני יהודה. עם הגעתו צפוי טביב לשבת עם המאמן רוני לוי ולהציע לו לחתום כבר עכשיו על חוזה לעונה הבאה. טביב מרוצה מתפקודו של המאמן ורוצה לראות אותו בונה את הקבוצה לשנים הבאות. בבית"ר יודעים כי גם מכבי חיפה מעוניינת במאמן ומקווים לראות אותו נשאר.

שי חדד, שתורגל לקראת המשחק בהרכב, קיבל אתמול בצהריים הודעה מרופא הקבוצה על כך שהוא אינו רשאי ליטול חלק במשחק בשל זעזוע המוח שעבר, ונצטווה לנוח כמה ימים נוספים. חדד צפוי להיות בסגל הקבוצה למשחק נגד עכו, כמו גם משה לוגסי שהיה מחוץ לסגל אמש בשל שבר באצבע. טל כחילה נראה מדוכדך מכך שלא שותף במשחק הגביע ושחקנים הבינו כי הבלם עשוי לבקש להיות מושאל עד לתום העונה. בבית"ר לא ממהרים לשחרר שחקנים, בעיקר לא ליריבותיה לתחתית וכרגע נראה כי פרט אולי לברק משה, לא ישוחרר אף שחקן מהסגל.

דושאן מאטוביץ' חתם היום באופן רשמי על חוזה לעונה וחצי במדי בית"ר ירושלים. גם דני פרדה חתם רשמית על החוזה לארבע עונות וחצי. השניים, שהגיעו לסיכום סופי על הצטרפותם ביום שלישי, אמורים להיות בסגל של בית"ר למשחק הביתי מול הפועל עכו ביום שני.

דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברוכים הבאים. מאטוביץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזה לארבע שנים וחצי. פרדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully