וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה: "נגמרה העונה". בנאדו זרק מגבת בחדר ההלבשה

30.1.2014 / 7:45

אווירה קשה אצל הירוקים אחרי ההדחה מהגביע. המאמן העיר לגוזלן במחצית, שחר נכנס לחדר ההלבשה והביט בעיני השחקנים, שאמרו: "הוא העביר מסר ברור. בעונה הבאה הרבה יילכו הביתה". למרות ההפסד, בנאדו לא פוסל אפשרות להתחזק בחלוץ זר

one

במכבי חיפה לא זוכרים מתי בפעם האחרונה הקבוצה סיימה בשלב מוקדם כל כך את העונה. אם בעונה שעברה הנשיא יעקב שחר עדיין תלה תקוות במשחקי חצי גמר הגביע, העונה הנוכחית הוכיחה שוב שהסגל שנבנה בקיץ לא מספיק טוב כדי להתמודד על אחד מהתארים. ההדחה אתמול (רביעי), מול הפועל רעננה אחרי הפסד דרמטי 8:7 בתום דו קרב פנדלים, לא תגרום לזעזוע בעמדת המאמן וגם לא תוביל לשחרור מאסיבי של שחקנים בחודש ינואר, אבל היא מחזקת את התחושות של שחר לגבי העונה הבאה, אז תיערך מהפכה אמתית בסגל השחקנים וגם בעמדת המאמן.

בתום דרמת פנדלים: רעננה הדיחה את מכבי חיפה מהגביע

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, במרכז יניב קטן. קובי אליהו
העונה נגמרה כבר בינואר. שחקני מכבי חיפה מאוכזבים/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שני השמות החזקים שעלו על הפרק הם רוני לוי ואברהם גרנט, אם כי בקבוצה הבטיחו לא לעסוק בנושא עד חודש אפריל. שחר מעניק גיבוי מלא למאמן אריק בנאדו, שיסיים את העונה, מתוך הבנה שהסגל הנוכחי לא מספיק כדי להביא תארים. גם השפעת ההפסד על הרכש בחודש ינואר היא מינורית. בנאדו רוצה לצרף חלוץ זר, אולם ספק אם שחר יכניס את היד עמוק לכיס בעונה בה חיפה עלולה שלא להעפיל אפילו לליגה האירופית, גם במקרה שבו יגיע שחקן כזה. שחר סבור שטיפוח השחקנים הצעירים הוא מעל הכול וכרגע, בנאדו מוכן להמשיך במדיניות של טיפוח הצעירים, אבל עדיין לא הסכים להחזיר את ויאם עמאשה לסגל.

בגזרת אלה שצפויים לעזוב, אייל גולסה טרם הביא הצעה רשמית למכבי חיפה. אם זה לא יקרה עד הערב, גולסה יישאר במכבי חיפה עד תום העונה ואז יעבור לשחק באירופה. כפי שפורסם השבוע, איציק כהן בדרך לעירוני רמת השרון ומשא ומתן כספי מתנהל מול סוכניו. אלעד גבאי עשוי לעבור עד השבוע הבא לקבוצה אחרת ונכון לרגע זה הוא מעדיף את הפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מדיניות חדשה לקראת הקיץ. שחר/אדריאן הרבשטיין

התסכול בחדר ההלבשה הורגש אתמול היטב בסיום. עוד קודם לכן, במהלך המחצית, בנאדו נכנס לחדר ההלבשה ורתח מזעם. המאמן אחז במגבת שהייתה מונחת קודם לכן על אחד הכיסאות והשליך אותה על הרצפה. מיד לאחר מכן הוא גם העיר למספר שחקנים על היכולת שלהם במחצית הראשונה. בין השחקנים שספגו את האש היה שובל גוזלן, לו אמר המאמן: "תשמור יותר על הכדור". משמואל שיימן ביקש בנאדו לעמוד קרוב יותר לשחקן שלו. משאר השחקנים הוא ביקש יותר מחויבות.

"לא ראינו את אריק ככה הרבה זמן, בטח לא זורק מגבת. כנראה שהוא הפנים שהעונה הזאת הולכת לאיבוד. מתחילת העונה היה ברור לנו השחקנים שהסגל הזה לא מסוגל להתמודד על האליפות. חייבים לעשות שינוי גדול בעונה הבאה. העונה הזאת נגמרה".

מיד לאחר שריקת הסיום נכנס יעקב שחר לחדר ההלבשה. הוא לא דיבר עם השחקנים, אבל הסתכל עליהם. השחקנים סיפרו כי ניסו להפנות את גבם מהבושה. "הוא עמד, הסתכל עלינו והנהן. אני חייב להודות שחששתי באותו רגע. הוא העביר מסר ברור: בעונה הבאה הרבה מכם ילכו הביתה. זה לפחות מה שאני קלטתי", אמר אחד מהם.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
עצבני מתמיד. בנאדו/קובי אליהו

חיפה תשוב הבוקר להתאמן לקראת משחק הדרבי מול הפועל חיפה במוצאי שבת. הקשר חן עזרא, שנפצע והוחלף בשלב מוקדם אתמול, אמור להיות כשיר, בעוד יניב קטן נמצא בספק. "כבר לא משנה מי יעלה בהרכב, אולי באמת עדיף לתת לשחקני הנוער ולהרוויח מזה בעתיד. הקבוצה נראתה אתמול כבויה. שחקנים מחכים שהעונה הזאת תסתיים. אם זה יקרה עם כרטיס לאירופה, זה יהיה טוב מאוד מבחינתנו", הוסיף אחד מהם.

לגבי המהפכה בעונה הבאה: מלבד נושא המאמן, בחיפה היו רוצים לראות גם שגריר בכיר בקבוצה, דוגמת שלומי ארבייטמן, עדן בן בסט או תומר חמד, אבל "עוד חזון למועד", אמרו במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully