וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלברט קרוסאט חתם לעונה וחצי

30.1.2014 / 15:47

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ הספרדי יצטרף. שישה שחקנים עדיין חולים לפני מכבי תל אביב, רביד גזל יעזוב?

one

החלוץ הספרדי אלברט קרוסאט חתם היום (חמישי) על חוזה בבני סכנין לעונה וחצי. קרוסאט עבר בדיקת MRI שהעלתה כי השחקן כשיר במאת האחוזים לפעילות. גם בדיקה נוספת אצל אורטופד שנערכה לו העלתה כי הוא כשיר.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אלברט קרוסאט

שחקן אסטון וילה, קרלוס קוויאר מול שחקן וויגאן בשנת 2012, אלברט קרוסאט (שמאל). GettyImages
חיזוק מעניין. קרוסאט/GettyImages

קרוסאט, 31, נולד בברצלונה וגדל במחלקת הנוער של אספניול. ברזומה שלו 132 הופעות ו-14 שערים בלה ליגה (במדי אלמריה) ו-15 הופעות ושער אחד בפרמיירליג במדי וויגאן. האחרונה שילמה עליו בקיץ 2011 שני מיליון ליש"ט, אך הוא סבל מחוסר מזל ופציעות, מיעט לשחק ושוחרר בתום העונה כשחוזהו הסתיים. השחקן, כאמור, לא שיחק כלל ב-15 החודשים האחרונים.

בינתיים בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון על מ.ס כפר קאסם וההעפלה לשלב שמינית הגמר, כשבמועדון מעוניינים להגיע גבוה מאוד במפעל. כמו כן בסכנין הייתה שביעות רצון גדולה מאוד ממור שושן, שהציג יכולת טובה, וכן מאחמד שבל, שבמבחנים הבודדים בהם עמד הצליח להציל את הקבוצה ולשמור על היתרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
חולם להגיע רחוק בגביע. בלבול/יוסי ציפקיס

גם מארק פרננדס זכה למחמאות גדולות על יכולתו. "אני מרוצה מאוד מהשחקנים שנכנסו היום להרכב", אמר מרקו בלבול, "אין ספק שרצינו שהסגל יהיה עמוק בשביל הדברים האלה".

מי שלא פתח גם אתמול בהרכב הוא רביד גזל, שמבוקש על ידי לא מעט קבוצות. השחקן, שבזמן האחרון לא זוכה כמעט לדקות משחק, נכנס כמחליף ועשוי לדרוש בתחילת השבוע הבא שחרור מהקבוצה. בשלב זה במועדון לא מעוניינים לשחרר את השחקן.

מכבי נתניה מעוניינת מאוד בשירותיו של גזל אך השחקן מעדיף בשלב זה לעבור לקבוצה מליגת העל.

שחקן בני סכנין רביד גזל. אדריאן הרבשטיין
נתניה מתעניינת. גזל/אדריאן הרבשטיין

בסכנין מתעסקים גם בעובדה שלא פחות משישה שחקנים חולים בשפעת, ובקבוצה מקווים שמרביתם יהיו כשירים למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון. אברהם פאס, חאמד גנאים, עלא אבו סלאח, עלי עוסמאן, מחמוד קנדיל וכריסטיאן הידאלגו סובלים מחום וצינון קשה, אך האמונה בקבוצה היא שהחמישה הראשונים יהיו כשירים, בעוד שהידאלגו, שסובל מקרע קטן בשריר, ייעדר בכל מקרה בשבועיים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully