וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אווירה של בית קברות. לא חשבנו שנודח ככה"

29.1.2014 / 21:58

תחושות קשות במכבי חיפה לאחר ההדחה בפנדלים מול רעננה, עשרות אוהדים קיללו את השחקנים. בנאדו: "לא מספיק טובים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שנת ה-100 של מכבי חיפה הפכה הערב (רביעי) לעגומה מכפי שמישהו במועדון יכול היה לשער. הירוקים הודחו כבר בסיבוב ח' של גביע המדינה - דבר שלא קרה להם מאז 1965 - כשהפסידו בתום דרמת פנדלים 8:7 להפועל רעננה (0:0 ב-120 דקות). אלון תורג'מן, דקל קינן ושמואל שיימן עם הבעיטה האחרונה היו המחמיצים בירוק, וכעת כל שנותר למכבי חיפה זה להשיג את הכרטיס לאירופה דרך הליגה.

בסיום המשחק הייתה אווירה רעה מאוד בחדר ההלבשה. השחקנים לא דיברו זה עם זה ואחד מהם אמר: "הייתה אווירה של בית קברות. בחיים לא חשבתי שנודח ככה".

לאחר המשחק התגודדו כ-50 אוהדים מחוץ למתחם חדרי ההלבשה וקיללו חלק מהשחקנים. בין היתר קראו לעברם: "אתם לא ראויים ללבוש את החולצה של מכבי חיפה" ו-"תביאו את הדרבי". האירוע עבר ללא תקריות אלימות.

אם לא מספיקות הצרות, חן עזרא נפגע באגן, הוחלף בדקה ה-38 על ידי יניב קטן והצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של מכבי חיפה, אם כי הוא צפוי להיות כשיר לדרבי. גם קטן עצמו סובל מפציעה וייבדק מחר.

שמואל שיימן שחקן מכבי חיפה (מימין) אחרי החמצת הפנדל עם סארי פלאח. קובי אליהו
הגיבור הטראגי. שמואל שיימן עם סארי פלאח/קובי אליהו

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה, הבין שקבוצתו תסגור שנה שלישית ללא תואר: "זו אכזבה גדולה מאוד. היה משחק גביע לא איכותי במיוחד, לשתי קבוצות היו אפשרויות לסגור את משחק, איבדנו שחקן מרכזי ואני מאוכזב מאוד שלא עלינו. השחקנים נתנו הכול על המגרש - יותר טוב, פחות טוב - אבל נתנו הכול. אנחנו מאוכזבים, אבל נמשיך הלאה. יש לנו מטרות להגיע לאירופה דרך הליגה ויש דרבי בשבת. המטרה שלנו היא אירופה, נמשיך לעשות את הדברים כמו שעשינו עד היום. כולם מאוכזבים, אף פעם לא נעים להפסיד כך, בטח לא בגביע. השאיפות בתחילת העונה היו אחרות, עכשיו הן שונות. זה המצב, אנחנו לא מספיק טובים בשביל לדבר על אליפות וגביע. זה החומר הקיים ועם זה נמשיך הלאה. אני לא מאוכזב מהשחקנים, רק מהתוצאה".

על הבחירה בדקל קינן כבועט החמישי, אמר בנאדו: "דקל הוא בועט טוב והוא תמיד כבש לפני כן, לכן נתנו לו לבעוט חמישי. הפעם הוא החמיץ, זה קורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מתרכז בהשגת הכרטיס לאירופה. אריק בנאדו/קובי אליהו

מן העבר השני, מנחם קורצקי חגג את ניצחון קבוצתו, על אף העובדה שנאלצה לשחק 120 דקות לפני מפגש התחתית החשוב מול בני יהודה: "אם יש מגיע, אז לרעננה הגיע לעבור שלב. נתנו את אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, רק שהכדור לא נכנס. בסוף זה היה יותר מתוק. הגענו למצבים, שיחקנו כדורגל חיובי ובהארכה נגמרו לנו הכוחות. אני מרוצה מההשקעה והמחויבות של השחקנים. אני חושב שהגיע לנו לנצח ב-90 דקות. פתחנו את הפנדלים עם שתי החמצות, זה קורה. שחקנים גדולים מדקל קינן החמיצו, זה כתוצאה מהלחץ הזה. עלינו היה פחות לחץ ואני שמח שהצלחנו לנצח. אריק ינקו הוא שוער ברמה גבוהה שלא שיחק הרבה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
הלחץ עשה את ההבדל. מנחם קורצקי/קובי אליהו
שחקני הפועל רעננה חוגגים. קובי אליהו
חגיגה גדולה בסיום. שחקני רעננה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully