וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "צריך הרבה מזל בגביע. אשמח אם נגיע עד הסוף"

29.1.2014 / 21:32

מאמן סכנין לא מרוצה מה-1:2 על כפר קאסם: "טבעי שתהיה להם הרבה מוטיבציה". עיסא: "נהיה הכוח העולה של המגזר"

one

בני סכנין עלתה לשמינית גמר הגביע, אבל הדרך לשם הייתה לא קלה. קבוצתו של מרקו בלבול ניצחה הערב (רביעי) את הפועל כפר קאסם 1:2 באצטדיון וינטר, והקבוצה מצמרת ליגת העל הזיעה לא מעט לפני שהשאירה מאחור את הקבוצה מצמרת ליגה א' דרום. סכנין הוליכה 0:2 משערים של פיראס מוגרבי ומוחמד כליבאת, רוביל סרסור צימק לכפר קאסם.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עמד במשימה. בלבול/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני סכנין מרקו בלבול: "היה לכפר קאסם הרבה מוטיבציה והם הקשו עלינו את המשחק. זה טבעי, הם רצו להוכיח את עצמם. מה שחשוב זה שעלינו שלב כי זה מה שחשוב בגביע".

בסכנין טענו לפני המשחק שווירוס תקף חמישה שחקנים, ביניהם מחמוד קנדיל, אברהם פאס וחאמד גנאים שאינם בסגל, ועלי עוסמאן ועלא אבו סלאח, שעלו לשחק למרות שהם סובלים מחום. "זו שפעת, אבל יש לנו סגל גדול וטוב והתמודדנו יפה", אמר בלבול. "השחקנים שלנו משחקים כמעט בכל המשחקים והיה חשוב לנו להעמיק את הסגל". על המשך הדרך במפעל אמר המאמן: "צריך הרבה מזל בגביע. אשמח אם נגיע עד הסוף".

מאמן הפועל כפר קאסם, סמיר עיסא: "נתנו פייט לסכנין, ביטלנו את נקודות הכוח של סכנין והנענו כדור. הקבוצה בכיוון הנכון, אני מאוד מרוצה מהקבוצה קיבלתי את הקבוצה רק לפני שבועיים והיא תהיה טובה יותר בעוד חודש. כפר קאסם תהיה הכוח העולה מבחינת כדורגל במגזר הערבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully