וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "ריאל מדריד? אין קבוצה בלתי מנוצחת"

29.1.2014 / 21:08

מכבי ת"א תפגוש את הקבוצה הטובה באירופה (ה', 21:45, חי בוואלה!), סמית זוכר את התבוסה מאשתקד: "זה סיפור אחר"

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד חוסם את דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
זוכרים היטב את התבוסה משנה שעברה. סמית מול פרננדס/מגד גוזני

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת המפגש היוקרתי מול ריאל מדריד (21:45, חי בוואלה! ובאפליקציות). שחקני מכבי הגיעו בצהריים למדריד אחרי לילה ללא שינה, וזכו למנוחה בצהריים.

אמנם מכבי נמצאת במומנטום חיובי של 17 ניצחונות רצופים, כשהם ממוקמים בראשות הבית בשלב הטופ 16 (עם מאזן 4:0), אולם מול ריאל מדריד החזקה, ללא ספק עד עתה הקבוצה הכי חזקה ביורוליג, אולי באירופה כולה, מצפה לצהובים מבחן קשה מאוד.

דווין סמית אמר לקראת המפגש: "ריאל היא קבוצה טובה מאוד, הם משחקים מצוין לכל אורך העונה, בצורה יציבה ומרשימה. נצטרך להגיע מאוד מרוכזים בתוכנית המשחק שקיבלנו מהמאמנים. רצף המשחקים שלנו? אני ממש לא מתייחס לרצפים האלה. כל פעם זה משחק חדש, אי אפשר להסתכל קדימה מדי. בשבוע שעבר היינו טובים בהגנה ובריבאונד, הפעלנו לחץ על מובילי הכדור וזה מה שעזר לנו להישאר בשטף המשחק מההתחלה וזה היה טוב".

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב מול סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. מגד גוזני
אופטימי. אוחיון מול יול/מגד גוזני

ריאל מדריד, כזכור, הביסה בעונה שעברה את מכבי 3:0 בשלב ההצלבה. סמית', שחווה על בשרו את החוויה, אמר על כך: "מה שהיה שנה שעברה היה שנה שעברה, השנה זה שונה. אנחנו מרוכזים בלשחק כקבוצה גם בהתקפה וגם בהגנה".

על פציעתו של שון ג'יימס אמר סמית': "זה תמיד כואב לאבד מישהו. בטח כשמדובר במישהו חשוב כמו שון, אבל אנחנו תמיד מאחוריו ותומכים בו. לא משנה מה הוא יצטרך לעשות כדי לחזור ולהיות בריא . אנחנו עומדים מאחוריו ב-100 אחוז".

סמית' התייחס לביקורות שמכבי ספגה העונה: "אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים, אנחנו מגיעים כל יום ועובדים קשה. כל עוד אנחנו מאמינים ובטוחים בעצמנו וביכולת שלנו, גם לצוות המאמנים יש אמון בנו זה כל מה שחשוב לנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

צפו באימון מכבי תל אביב, וויצ'יץ' בפעולה

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. קובי אליהו
אבידה קשה לקבוצה. ג'יימס/קובי אליהו

ריאל מדריד הפסידה אמנם בשבוע שעבר לצסק"א מוסקבה, אבל חוץ מהמעידה הזו, הספרדים מחזיקים במאזן מושלם ומצוידים בסגל מרשים ביותר. יוגב אוחיון מודע למאזן המרשים: "עד עכשיו, ריאל היא הקבוצה הטובה באירופה מבחינת תוצאות ומבחינת היכולת שהיא הציגה. מה שאנחנו צריכים לעשות זה להגיע למשחק ולנסות לשחק כמו שאנחנו יודעים. אני מקווה שנעשה את זה על הצד הטוב ביותר. עד עכשיו זה נראה בסדר גמור. נקווה להמשיך ביכולת הזו.

"היכולת שלהם? אין קבוצה בלתי מנוצחת, ואת זה גם ראינו בשבוע שעבר שהם הפסידו. נכון שהם ניצחו אותנו בעונה שעברה, אבל אנחנו צריכים לבוא ולהיות מפוקסים לאורך 40 דקות ולתת את הדברים שאנחנו יודעים. נקווה שנצליח להוציא אותם מהקצב שלהם".

אוחיון התייחס לפציעתו של שון ג'יימס: "זו אבידה קשה לקבוצה. אני חושב שהנוכחות שלו, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת האישיות, תרמה לנו רבות. כשהוא יחסר זה יהיה מאוד קשה, אני מאחל לו רק בריאות, אנחנו נתמוך בו לאורך כל הדרך ונקווה שהוא יחזור חזק ומחוזק יותר. זו הרגשה נוראית בכלל לשמוע שמישהו נפצע ובפרט כשזה חבר לקבוצה שלך. הצטערתי נורא לשמוע ומאחל לו מכל הלב להיות בריא".

לגבי מצבה של מכבי הוסיף אוחיון: "אנחנו מנסים לנצח כל משחק ומשתדלים לשמור על צורה חיובית ועל אנרגיות טובות, מתישהו זה יגמר אבל אנחנו מקווים להמשיך את הרצף הזה כמה שיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully