וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: סינטאיהו סלליך חתם עד סוף העונה

29.1.2014 / 19:03

הקשר מצטרף לסגל של לוזון ורפואה: "מקווה להצליח". אלרואי כהן יישאר. כריסטאה ישוחרר? "הוא לא הולך. יש לו חוזה"

one

הקשר סינטאיהו סלליך חתם היום (רביעי) עד סוף העונה במכבי פתח תקוה, זאת לאחר פגישה שערך עם הנהלת המועדון כשהוא מלווה בנציגו דורון יזרעאלי. "אני שמח לחתום במכבי פתח תקוה ומקווה להצליח", אמר סלליך לאחר החתימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנה חדשה בקריירה. סלליך חותם על חוזהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, מכבי פתח תקוה נוטה להשאיר את אלרואי כהן בקבוצה. הקשר שותף אתמול במשחק נגד מכבי יבנה, גילה יכולת טובה ובמועדון סבורים שהוא יחזור בקרוב לכושר משחק וייאבק מחדש על חולצת ההרכב. במועדון אמרו אתמול: "כרגע ההחלטה היא שאלרואי נשאר. אנחנו צריכים אותו איתנו במאבקי ההישרדות". מי שעדיין אינו חלק מהקבוצה הוא הקשר אדריאן כריסטאה שעדיין לא קיבל את השחרור הבינלאומי שלו. במועדון התנו את ההסכמה של סטיאווה לשחרורו בכך שהיא תגיע עד סוף השבוע, לפני המשחק מול קריית שמונה. נציגת השחקן, ויקי וקנין, מסרה בתגובה: "כריסטאה לא הולך לשום מקום. השחרור הבינלאומי יגיע בקרוב. יש לו חוזה והוא שחקן של הקבוצה". למועדון כבר הוצע שחקנה של הפועל עכו ננאד מרינקוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אלרואי כהן מכבי פתח תקוה מאור בוזגלו הפועל באר שבע. רוני לבנה
"צריכים אותו במאבקי ההישרדות". אלרואי כהן/רוני לבנה

פתח תקוה תנסה לצרף עוד חלוץ עד תום מועד ההעברות. הקבוצה פתחה אתמול במשא ומתן עם חלוץ נבחרת אורוגוואי לשעבר, סרחיו בלנקו, והגישה לו הצעה רשמית לחוזה עד תום העונה. החלוץ הסכים להגיע לישראל אם יוצע לו חוזה המוערך בכ-170 אלף דולר לעונה הבאה, אבל בפתח תקוה חוששים כרגע להתחייב משום שהקבוצה עדיין לא הבטיחה את הישארותה. בינתיים, פדרו גלבאן נכנס לתמונה ושוחח עם החלוץ בניסיון לשכנע אותו לחתום עד תום העונה עם אופציה לעונה הבאה. "היום נדע סופית אם החלוץ מגיע", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully