וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי חיפה: "אפשר לקחת תואר העונה"

מנחם קורצקי לא תרגל הרכב לקראת המשחק. למרות מכת הפציעות, אבוקרט והירוקים אופטימיים (ד', 19:00, 5+ לייב)

one

להגרלה כזו לא קיוו בהפועל רעננה. עם זאת קבוצתו של מנחם קורצקי, שלא ניצחה כבר תשעה משחקים בליגה, מגיעה דרוכה לקראת המשחק והיא בהחלט רואה עצמה מגיעה לשלבים הגבוהים.

"זו התרגשות להתחיל את משחקי הגביע בבית", אמר אסי בלדוט. "קיבלנו את האחת ההגרלות הכי קשות שיכולנו לקבל אבל אנחנו מאמינים בעצמו ונבוא בשיא הריכוז וניתן את הכול על המגרש כדי שנעבור את מכבי חיפה". מאמן הקבוצה מנחם קורצקי לא תרגל הרכב לקראת המשחק ולא ערך אסיפת קבוצה. כרגע נראה כי קורצקי יפתח עם ההרכב החזק שלו עם שינויים קלים. ממאדו צ'אם יחזור להרכב על חשבונו של אחמד סבע. ריף מסיקה ובן מלכה גם הם עשויים לקבל מקום בהרכב, אך קורצקי עדיין מתבלט לגבי השניים.

הרכב משוער הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, יניב לביא, עמנואל אמבולה, יוגב לרמן, בן בנימין, תמיר כהן, אסי בלדוט (ריף מסיקה), אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם (אחמד סבע), ליליו.

קשר הפועל רעננה אסי בלדוט. מגד גוזני
"קיבלנו את האחת ההגרלות הכי קשות". בלדוט/מגד גוזני

"אנחנו באים במטרה לעבור שלב בגביע, זאת את המטרות שלנו העונה. מכבי חיפה לא לקחה הרבה זמן גביע, נשמח לקחת העונה גביע ולשמח את כולם". כך אמר קשר מכבי חיפה רן אבוקרט לקראת המשחק מחר מול הפועל רעננה (רביעי, 19:00), במסגרת שלב ח' של גביע המדינה. מכבי חיפה, שלא זכתה בתואר מאז 1997/8, מגיעה עם מכת פציעות קשה. אביחי ידין, רובן ראיוס, שמעון אבוחצירא, גוסטבו בוקולי, טאלב טואטחה ואייל משומר לא התאמנו אתמול. למרות זאת, אבוקרט אופטימי: "אנחנו שואפים לקחת כל תואר, זה יתחיל מהמשחק נגד רעננה. זה השלב הראשון. ניתן הכול כדי לעבור שלב ולקח את הגביע. אפשר לקחת תואר העונה".

אבוקרט התייחס בהמשך גם לניצחון על מכבי פתח תקוה. "עשינו מחצית ראשונה מצוינת, הגענו להרבה מצבים ויכולנו לגמור את המשחק במחצית הראשונה", אמר הקשר על ה-1:0. "זה נכון שנחלשנו בשנייה. הלכנו אחורה, הם שלטו אבל לא הגיעו למצב מסוכן. ננסה לשפר את הדברים שטעינו בהם בשנייה, ולחזק את הדברים הטובים מהראשונה".

ההרכב שתורגל באימון לא כלל שינויים מיוחדים בהשוואה לזה שניצח את מכבי פתח תקוה. גוסטבו בוקולי פצוע ואנדריי פיליאבסקי או אדין צוצאליץ' יעלו בקישור האחורי במקומו.

הרכב משוער, מכבי חיפה: אמיר אדרי; אלעד גבאי, דקל קינן, סארי פלאח, שמואל שיימן; אנדריי פילאבסקי (אדין צוצאליץ'), רן אבוקרט, חן עזרא, עידן ורד, אלון תורג'מן, שובל גוזלן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי חיפה, רן אבוקרט. טל לוי
במכבי חיפה שכחו איך זה להניף גביע. אבוקרט/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully