וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "זה היה המשחק הכי טוב שלי העונה"

שחקן מכבי פתח תקוה חגג את השלושער על יבנה: "הקרדיט למאמנים". שאבו על הניצחון של רמת השרון מול אום אל פאחם: "לא קונה תסריט של זכייה בגביע וירידת ליגה". נעים מתוסכל

שחקן מכבי פתח תקוה דיא סבע כובש בפנדל. קובי אליהו
שלושער נהדר. סבע/קובי אליהו

רמת השרון חוגגת: "ידענו שזה מוקש"

הפועל ניר רמת השרון אומנם נאבקת בתחתית ליגת העל העונה, אבל לפחות בגביע היא קיבלה את אחת ההגרלות הכי קלות שיכולות להיות, מול מכבי אום אל פאחם, הנמושה של הליגה הלאומית, שסופגת תבוסה אחר תבוסה. גם הפעם המצב לא היה שונה ונציגת ליגת העל ניצחה 0:4 קליל מצמד של יוסף אבו לאבן ושערים של קני סייף ויוסי שבחון (בפנדל).

המאמן המנצח, חיים שאבו, אמר: "באנו רציניים כי ידענו שזה משחק מוקש והכול יכול לקרות בגביע. אני שמח שהגענו להרבה מצבים, הבקענו ארבעה שערים ויכולנו אפילו לכבוש עוד. השחקנים שהחליפו את הנעדרים עשו עבודה טובה ואני מרוצה מהם. הם עשו לי "כאב ראש קטן" לגבי מי לשים בהרכב במשחקים הקרובים. אנסה לעשות כמה שיותר חילופים בהרכב כדי שהקבוצה לא תיפגע פיזית ומנטלית. ננסה למצוא את ההרכב המתאים לקראת הפועל תל אביב. אני כמובן לא קונה את התסריט של הפועל רמת גן מהעונה שעברה, שזכתה וירדה ליגה".

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
עשו לו "כאב ראש". שאבו/קובי אליהו

שלושער לדיא סבע: "הקרדיט למאמנים"

מאמן אום אל פאחם, פרדי צרפתי, סיכם: "לצערי המשחק לא התפתח כפי שחשבנו. השער שספגנו בדקה ה-25 הוציא את הרוח מהמפרשים. הגעתי לקבוצה רק ביום חמישי ואני יודע שהמצב בליגה אנוש. כל עוד יש סיכוי, נילחם וגם אם ייגזר עלינו לרדת, המטרה היא לבנות קבוצה צעירה לטווח ארוך".

מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את מכבי יבנה, כאשר דיא סבע מככב עם שלושער גדול. המאמן ייטב לוזון אמר: "הכי חשוב זה שעלינו לשלב הבא, לא משנה איך עשינו את זה. המחצית הראשונה הייתה לא טובה, השניה טובה יותר. בגביע זוכרים מי עלה וזה הכי חשוב מבחינתנו". סבע הוסיף: "חשוב שעברנו לשלב הבא, אבל צריך להתרכז עכשיו בליגה. זה היה המשחק הטוב ביותר שלי העונה. הקרדיט מגיע למאמנים, קובי רפואה וייטב לוזון, שנותנים לי חופש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל עכו, יובל נעים. יוסי ציפקיס
מתוסכל, אבל החיזוק בדרך. נעים/יוסי ציפקיס

עכו הובסה, יובל נעים: "אין תירוץ ליכולת הזו"

בקרית שמונה הביסה הקבוצה המקומית 0:3 את הפועל עכו, ובסיום אמר המאמן המנצח ברק בכר: ?צריך לעבור שלב בסופו של דבר. לא היתה אווירה של משחק ועכו היו בהרכב חסר וצריך לעבור גם כאלה משחקים. הליגה עדיין מעניינת, יש לנו עוד הרבה מה להשיג, עכשיו נוסף הגביע ויש הרבה עניין. אני מעדיף לקבל הגרלה ביתית מול קבוצה ליגת העל מאשר קבוצה מליגה לאומית במשחק חוץ".

יובל נעים אמר: ?החיסרון של מספר שחקנים לא מצדיק את היכולת הזו. שיחקנו רע מאוד, קרית שמונה הרבה יותר טובים מאיתנו והיה מגיע להם לנצח. אני בטוח שנישאר בליגה ונגמור עכשיו עם החיזוק כשנביא שלושה שחקנים. ניראה הרבה יותר טובה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully