וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "לא הבטיחו לנו גן של שושנים"

28.1.2014 / 22:04

מאמן מכבי נתניה ידע להעריך את הניצחון 1:3 על רמת גן בגביע. גיא לוי: "רוצה להסתכל על הדברים הטובים. ההרחקות הכריעו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
ערן לוי שחקן מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
נתניה בשלב הבא על חשבון מחזיקת הגביע/ברני ארדוב

בהפועל רמת גן אולי חלמו לעשות עוד סנסציה ולשמור על גביע המדינה, בו זכו בעונה שעברה. אלא שהערב (שלישי), הם הודחו מהמפעל ואיבדו את התואר כבר במשחקם הראשון, עם הפסד ביתי בסיבוב ח' למכבי נתניה, מוליכת הליגה הלאומית, 3:1. עידו אקסברד כבש ראשון, רן רול איזן בשער עצמי, אבל אחרי שעומר חזום הורחק בדקה ה-87, נתניה כבשה הארכה מרגלי ירין חסן. בהמשך, גם איסמעיל לינגנה ראה אדום וערן לוי השלים בפנדל.

מאמן האורדונים, גיא לוי, אמר: "רוצה להסתכל על הדברים הטובים. ההרחקות הכריעו, הפסדנו וחבל, אבל צריך להמשיך. לא הייתה התפרקות, אבל באופן טבעי עם פחות שחקנים, בפיגור, בהארכה, זה קורה. עכשיו מנסים להתאושש, מנטלית ופיזית, למשחק הליגה מול נתניה בשישי. קמפיין טוב בגביע זה תמיד טוב, אבל הקבוצה עכשיו במצב אחר מזו של השנה שעברה. הקבוצה ההיא ירדה, לא יודע כמה הגביע ניחם. הקבוצה שלנו בתהליך אחר והולכת קדימה. יש שחקנים צעירים, יש אכזבה שמפסידים מהר בגביע, אבל לומדים מכל דבר".

המאמן המנצח, יוסי מזרחי, סיכם: "המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת שלנו. בשנייה היה משחק יותר מאוזן. בגביע לא צריך לנתח, עלית, צריך להסתכל הלאה על הליגה. שום דבר לא פשוט, כל משחק קשה. אף אחד לא הבטיח לנו גן של שושנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully