וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו מתקרב לפאוק סלוניקי

28.1.2014 / 16:48

אחרי שהוזכר כמועמד להגיע למילאן, רומא וגלאטסראיי, הקשר נמצא בדרך דווקא ליוון, ושוהה שם על מנת להשלים את פרטי החוזה במועדון הפאר. פאוק מדורגת במקום השני בליגה המקומית והעפילה לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו. EuroFootball, GettyImages
קרוב להשלים מעבר דווקא ליוון. נאתכו/GettyImages, EuroFootball

האם אחרי שכמה מקבוצות הפאר של אירופה הוזכרו כאפשרויות עבורו, ביברס נאתכו יחתום בסופו של דבר דווקא בפאוק סלוניקי מהליגה היוונית? על פי דיווחים ביוון, קשר נבחרת ישראל כבר הגיע לסלוניקי על מנת להשלים את המשא ומתן מול הקבוצה המקומית ולחתום על החוזה.

נאתכו, 25, שיחק בקאזאן כמעט ארבע שנים וסיים את חוזהו בקבוצה בחודש שעבר, כך שהוא נחשב כעת לשחקן חופשי והיוונים לא יצטרכו לשלם כסף עבורו. הוא רשם העונה שער ליגה אחד ברוסיה ועוד שלושה שערים במסגרת הליגה האירופית. שמו הוזכר כמועמד גם לסביליה, רומא, מילאן, גלאטסראיי ואף אולימפיאקוס, גם היא מיוון.

שחקני פאוק סלוניקי חוגגים שער. AP
בקרוב יקבלו חבר חדש? פאוק סלוניקי/AP

פאוק היא אחת הקבוצות הגדולות ביותר ביוון, אולם זכתה רק בשתי אליפויות בעברה, ב-1975/76 וב-1984/85. היא גם זכתה בארבעה גביעים, שניים מהם בתחילת המילניום. העונה פגשה פאוק את מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית, ניצחה אותה 2:3 בבית וסיימה ב-0:0 בקרית אליעזר. בעבר היא גם שיחקה במסגרת האירופית מול בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב (שעברה אותה בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2004/05) ובני יהודה, בעונה שעברה (0:2 ו-1:4 ליוונים).

העונה, פאוק מדורגת במקום השני בליגה המקומית, עם 48 נקודות לאחר 21 מחזורים, 11 פחות מהמוליכה אולימפיאקוס ושמונה יותר מהשלישית אטרומיטוס. בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית היא צפויה לשחק מול בנפיקה. היא הייתה אמורה לפגוש את מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, אולם בשל השעייתה של מטאליסט חרקוב, עברה לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, שם הודחה בתום קרב כפול ודרמטי מול שאלקה, בדרכה בחזרה לליגה האירופית.

הקבוצה משחקת באצטדיון טומבאס, המכיל כ-29 אלף מקומות. השמות המוכרים הם של שחקני נבחרת יוון, סוטוריס ניניס, דימיטריס סלפינגידיס וקוסטס קצוראניס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully