וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל חיפה: שכטר יפתח בחוד

בן שמעון צפוי לפתוח עמו במקום דמארי, חרסיסיץ' בקישור. רביבו הצטרף לקבוצתו של דורה, אך לא ייכלל בסגל (ד', 21:00, 5+ לייב)

one

בצל ההתעסקות בהשארת עומר דמארי במועדון ובמגעים מול סלטה ויגו, קיימה הפועל תל אביב אימון מסכם לקראת המשחק הראשון בגביע העונה מול הפועל חיפה (ד', 21:00, 5+ לייב). המאמן רן בן שמעון חושש משאננות בשל הניצחונות האחרונים של הקבוצה ושתי התבוסות שהנחילו האדומים לחניכיו של שלומי דורה העונה. בן שמעון יעלה עם הרכב חזק שדומה לזה שפתח ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, ורק שני שינויים מסתמנים: איתי שכטר יחליף את עומר דמארי בחוד ההתקפה, ובקישור נראה כי בריאן חרסיסיץ' יחליף את לוקאס סאשה.

בן שמעון כלל לא בטוח אם דמארי יהיה בסגל, וגם אם כן, ככל הנראה יעדיף אחרי הימים המטורפים שעברו על החלוץ, שיושאל לסלטה ויגו, לפתוח עמו על הספסל. ביום רביעי בצהריים יתברר סופית ההרכב, כששחקני הקבוצה ייפגשו בבית מלון ומאמנם יערוך אסיפה לפני המשחק. בכל מקרה למאמן יחסרו שמעון הרוש וליאור לוי הפצועים.

הרכב משוער הפועל תל אביב: דני עמוס, יורחן קולין, ברנקו איליץ', אוראל דגני, אברהם צ'וקול, בריאן חרסיסיץ' (לוקאס סאשה), שי אבוטבול, גילי ורמוט, ישראל זגורי, בסארט עבדורחימי, איתי שכטר (עומר דמארי).

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
להמשיך את המומנטום מהניצחון על בית"ר. שכטר/ברני ארדוב

הפועל חיפה מקווה להשיג הפתעה מול הפועל תל אביב, וכמובן לא לספוג שוב השפלה מול הקבוצה לה הפסידו כבר פעמיים העונה בתוצאה 4:0. דריו פרננדס ועמיר נוסבאום לא יהיו בסגל בשל חמישה כרטיסים צהובים כשדנילו ניקוליץ' ורועי שוקרני צפויים לחזור להרכב. גם יובל אבידור, שבזמן האחרון לא פתח בהרכב עשוי לחזור להרכב ולקבל את ההזדמנות במשחק הגביע כשבחיפה בונים מאוד על השחקן שיחזור לכושר בייחוד לקראת משחקי הדרבי שם אבידור אוהב במיוחד לכבוש.

דוד רביבו ערך ביום שלישי את אימון הבכורה שלו בהפועל חיפה וצפוי לחתום באופן רשמי על חוזה עד סוף העונה בקבוצה. רביבו אמר לפני האימון: "אני שמח מאוד להצטרף להפועל חיפה. אני רוצה להודות לשלומי דורה ולצוות המקצועי שנותן בי את האמון וכמובן לבעלים יואב כץ. המטרות של הקבוצה הן ברורות: להיות בפליאוף העליון ולהתקדם בגביע המדינה. אעשה הכל כדי לסייע לקבוצה בהמשך העונה להשיג את המטרה האלה".

השחקן, שלא יהיה בסגל למשחק במסגרת גביע המדינה מול הפועל תל אביב (ד', 21:00, 5+ לייב), מקווה להיות חלק חשוב במערך של שלומי דורה, כאשר בחיפה ממשיכים במגעים עם שחקנים זרים. בקבוצה אמרו שייתכן שבסופו של דבר לא יוחתם שחקן זר ורביבו יהיה השחקן היחיד שיצטרף בחלון ההעברות הנוכחי.

הרכב משוער, הפועל חיפה: קאלה דרשלר, לירן סרדל, אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, דנילו ניקוליץ?, יוסי דורה, רועי שוקרני, עאהד עזאם, דלה ימפולסקי (אור אוסטווינד), יובל אבידור, מהראן לאלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דוד רביבו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יצפה מהצד בסיבוב ח' בגביע. רביבו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully