וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - עירוני בת ים: פאבלו ברנדאן צפוי לפתוח

28.1.2014 / 18:36

שינויים בהרכב בית"ר לקראת משחק הגביע (ד', 19:00, 5+ לייב): אצילי, ז'ונס וחדד צפויים לפתוח, בלילי ייעדר בבת ים

one

בית"ר ירושלים ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל בת ים במסגרת גביע המדינה (רביעי, 19:00, שידור משולב ב-5+ לייב). רוני לוי אינו מזלזל ביריבה, ומעבר להפקת הלקחים מהמשחק נגד הפועל תל אביב, צפו השחקנים גם בקטעים ממשחקיה של בת ים כדי להבין מי היריבה.

בהרכב הקבוצה צפויים שינויים רבים. לוי יודע שעליו לחלק את הכוחות, מה גם שביום שני בית"ר צפויה להגיע למשחק אולי המשמעותי ביותר שלה העונה, נגד הפועל עכו בטדי. דושאן מאטוביץ' יצטרף רק ביום חמישי, והיום תורגל שי חדד כמגן שמאלי. משה לוגסי שבר את אחת מאצבעות ידו וינוח, אך צפוי להיות בסגל למשחק נגד הפועל עכו. לוי יעשה מספר שינויים בקישור. פאבלו ברנדאן צפוי לערוך הופעת בכורה לצדו של ג'ונתן וילה, כאשר עומר אצילי יחזור להרכב הפותח אחרי תקופה ארוכה, כמו גם בריאן ז'ונס. איציק כהן ושלומי אזולאי יפתחו בחוד. רוני לוי יחליט על ההרכב רק בסמוך למועד המשחק, ועשוי לערוך בו שינויים נוספים.


פרדה ומאטוביץ' סיכמו בבית"ר ירושלים

לידיעה הראשונית על בואו של דני פרדה לבית"ר

שחקן בית"ר ירושלים, פאבלו ברנדאן. קובי אליהו
סופסוף יורד מאזרחי. ברנדאן/קובי אליהו

דני פרדה ומאטוביץ' צפויים לחתום היום או מחר על חוזיהם. פרדה צפוי לחתום לארבע וחצי שנים ולהרוויח כ-110 אלף דולר לעונה, מאטוביץ' יחתום עד תום העונה תמורת 40 אלף דולר ו-100 אלף דולר בעונה הבאה. בבית"ר עדיין לא ויתרו באופן סופי על חלוץ נוסף, אך אמרו כי רק אם יימצא זר יוצא דופן ישקלו לצרפו.

הבעלים אלי טביב קיבל תמיכה גדולה בעקבות מסע הרכש האחרון, ומוצף בעשרות הודעות מאוהדים שמרגישים שעל אף התקופה הקשה, בסופו של דבר יראה פירות לכל ההשקעה שלו במועדון. בבית"ר חזרו ואמרו אמש כי "בעונה כמו זאת, גביע יכול להפוך את הכול".

עירוני בת ים תגיע לטדי ללא שני השחקנים המרכזיים שלה, המאמן/שחקן פיני בלילי ומלך השערים של הקבוצה יוסי פליקר, שניהם הורחקו במשחקה האחרון של הקבוצה נגד נס ציונה. בת ים מורכבת משחקנים צעירים שכולם חולמים להיות הסינדרלה של הגביע מחר בערב בטדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיני בלילי מנג'ר עירוני בת ים. מגד גוזני
פספס הזדמנות לשחק מול בית"ר. פיני בלילי/מגד גוזני

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אלי דסה, ניסו קפילוטו, אנדרס טונייס, שי חדד, ג'ונתן וילה, פאבלו בראנדן, עומר אצילי, בראין ז'ונס, איציק כהן, שלומי אזולאי.

עירוני בת ים: אהרון למל, מאור אוחיון, עבד מצליח, מישל נחמיאס, תומר זלצובר, אדיר כליפה, רונן פרץ, אסף ברזילי, זיו כבדה, דור סלע, אלירן מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully