וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: החלוץ אלברט קרוסאט נחת וצפוי לחתום

28.1.2014 / 12:21

צירוף הספרדי תלוי בתוצאות הבדיקה הרפואית לאחר שלא שיחק כדורגל למעלה משנה. בקבוצה מתכוננים לכפר קאסם

one

החלוץ הספרדי אלברט קרוסאט נחת אתמול בערב בישראל ויעבור היום (שלישי) בדיקות רפואיות מקיפות כדי לבדוק האם הוא כשיר, זאת לאחר שלא שיחק כדורגל זה למעלה משנה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בבני סכנין התעניינו בקרוסאט, וכעת, לאחר שסיכם את כל תנאיו, החלוץ בעל הרזומה המרשים בליגה הספרדית נמצא בישראל והצטרפותו לסגל של מרקו בלבול תלויה במצבו הבריאותי. בסכנין מקווים מאוד שקרוסאט אכן יימצא כשיר, אך אם לא הם יפנו לאופציות אחרות כשעל הכוונת ספאס דלב הבולגרי אשר משחק בקבוצת לאס פאלמס מהליגה השנייה בספרד, וכן חלוץ ספרדי נוסף. קרוסאט ערך היום אימון ואף הרשים את חבריו "גם אם אין לו כושר רואים שמדובר בשחקן מצוין", אמר אחד משחקני סכנין.

אלברט קרוסאט במדי וויגאן. Matthew Lewis, GettyImages
החתמתו תלויה במידת כשירותו. קרוסאט/GettyImages, Matthew Lewis

בינתיים בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הגביע נגד הפועל כפר קאסם בווינטר (ד', 19:00, 5+ לייב), כשהמאמן מרקו בלבול ביקש משחקניו להגיע דרוכים ולא לזלזל ביריבה. "זו תהיה מכה קשה אם לא נעפיל שלב", אמר גורם בהנהלת הקבוצה, "אבל למרות זאת אסור לנו לזלזל באף יריבה, מה גם שכפר קאסם זה סוג של דרבי של המגזר והם ירצו להפתיע". בלבול דיבר באימון על מפגש הגביע ואמר לחניכיו: "זה גביע ואין אפשרות לתקן, תגיעו דרוכים מאוד למשחק הזה".

בלבול לא תרגל הרכב אך ההערכה היא שהמאמן יערוך מספר שינויים כדי לאפשר מנוחה לכמה שחקנים וכמו כן להעניק לשחקנים כמו חורחרה אלונסו, רביד גזל ומור שושן דקות משחק לאור היכולת הגבוהה שהם מציגים באימונים.

מלבד ההכנות בסכנין עוסקים גם בנושא רביד גזל. במועדון לא מוכנים לשחרר את השחקן שלא היה בסגל במשחק האחרון מול מ.ס אשדוד זאת למרות כמה הצעות שעומדות בפני השחקן.אם וכאשר גזל לא יקבל את ההזדמנות גם בשני המשחקים הקרובים (הגביע והמשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון) הוא יבקש שוב להשתחרר באופן מידי כשהערכות שהפעם השחקן יפעיל לחץ כבד. המאמן מרקו בלבול לא מעוניין לשחרר את השחקן אך לחץ של גזל עשוי להוביל לכך שבסופו של דבר הוא יעזוב את הקבוצה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת (עלי עוסמאן), מור שושן, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חורחה אלונסו, רביד גזל, אחמד קאסום, פיראס מוגרבי (מארק פרננדס), מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully