וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולגה לנסקי קבעה 7.56 ש' ב-60 מטר באליפות אוקראינה

28.1.2014 / 10:50

האשה המהירה בישראל סיימה חמישית בריצת ה-60 מטר. "המטרה העיקרית שלי היא שיפור השיאים ב-100 ו-200"

לפני 11 ימים נחתה אולגה לנסקי באוקראינה, שם קיימה מחנה אימון בעיר זאפורוז'יה, יחד עם אולסיה פוב, אחת הנשים המהירות באירופה. פוב, בדומה ללנסקי, מוותרת כמעט באופן קבוע על עונת האולמות, ומכינה עצמה לקיץ. עבור לנסקי היה זה מחנה אימון חשוב בחברתה של מי שלטענתה נותנת לה מוטיבציה ותחרותיות כמותן אין לה בארץ. "גם להתאמן באולם שונה לגמרי מאימונים באצטדיון פתוח", מציינת לנסקי שתשוב ארצה בשבת.

אחרי שנחתה באוקראינה ב-16.1, היא השתתפה בתחרות שהתקיימה יום למחרת, בה קבעה 7.3 שנ' במדידה ידנית. "אמא מדדה לי 6.93", מדגישה אולגה. אתמול (שני) אולגה כבר השתתפה בתחרות החורף הלאומית הגדולה של האוקראינים הצהובים כחולים – אליפות אוקראינה באולם. במוקדמות התקיימו 3 מקצים בריצת 60 מ', ואולגה שקבעה 7.63 שנ', עלתה לגמר, בו התייצבה נגד רצות כמו כריסטינה סטוי, מריה שמידובה ונטליה סטרוגבה, וסיימה חמישית (משמונה) בתוצאה 7.56 שנ'. התוצאה איטית ב-7 מאיות משיאה – התוצאה עליה חזרה יום לפני שהמריאה לאוקראינה, אבל חשוב לזכור כי זו הושגה בסיועה של רוח גבית של 0.6 מ'/שנ'.

"אני מרוצה מכך שאני צוברת ניסיון בתחרויות עם יריבות חזקות", סיכמה אולגה את מחנה האימון וציינה בנוסף: "אני כמובן ארצה לשפר את השיא ב-60 מ', אבל המטרה החשובה לשנה הקרובה היא שיפור השיאים שלי ב-100 ו-200 מטר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully