וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל עכו: בוקסנבוים חתם בעכו

קשרה הוותיק של הפועל ר"ג מצטרף לקבוצה של נעים, מתן אוחיון יפתח אצל הצפוניים לראשונה מאז הפציעה(ג', 19:00, 5+ לייב)

one

בקרית שמונה סיימו את ההכנות למשחק הגביע מחר (שלישי, 19:00) מול הפועל עכו כאשר במועדון הבהירו לשחקנים כמה חשוב להם לעבור את המשחק ולהתקדם כמה שיותר גבוה במפעל. בקרית שמונה, שאשתקד הפסידה בגמר להפועל רמת גן, מודעים לכך שמדובר בהגרלה קשה מאוד ולפיכך המאמן ברק בכר מתכוון לעלות עם הרכב חזק. עדן שמיר הצעיר יקבל הזדמנות כמו גם מתן אוחיון שיחזור להרכב לראשונה מאז הפציעה. רוג'רס קולה יחכה להזדמנות על הספסל וצפוי להשתלב במהלך המשחק.

שחקן עירוני קרית שמונה, מתן אוחיון. קובי אליהו
חוזר לראשונה אחרי הפציעה. אוחיון/קובי אליהו

ההכנות בהפועל עכו למשחק היו מינוריות, ובקבוצה התחושה היא שאין מה להפסיד והליגה חשובה הרבה יותר. כידוע, עכו מגיעה למשחק עם רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, ומחפשת את הניצחון בעיקר כדי להגיע במוראל גבוה לקראת ההתמודדות מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא.

קשר הפועל רמת גן, עומר בוקסנבוים, חתם לעונה אחת בקבוצה עם אופציה לעונה נוספת. השחקן אמור להצטרף לאימונים ובקבוצה ינסו להעביר אותו בבקרת התקציבים כדי שיעמוד לרשותם לקראת המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים.

"ההכנות למשחק היו רגילות והתחושה היא שמה שיהיה יהיה", אמר יושב ראש הפועל עכו, דוניה שיינהולץ. "המטרות האמיתיות שלנו הן הליגה ואנחנו מוטרדים יותר מהמשחק נגד בית"ר ירושלים. אם ננצח, זה יעלה את המוראל ואם נפסיד, לא יהיה אסון גדול".

אגב, גם לפני שנה עכו הגיעה במומנטום שלילי למשחק הגביע בסיבוב ח' ופגשה את הפועל עפולה כאשר אז על הקווים עמד שמעון הדרי. בעקבות אותו הפסד עזב הדרי ומי שהגיע במקומו היה יובל נעים. בכל מקרה, בצוות המקצועי לא מקלים ראש במשחק, ונעים הקרין לשחקנים דיסק של היריבה והזהיר בעיקר מפני משחק האגפים כשהוא סימן את דויד מנגה ואחמד עאבד כשני השחקנים המהירים שעשויים לסכן את הקבוצה. בכל מקרה, נעים מתכנן לערוך רוטציה במידת האפשר על רקע העובדה כי קיים סגל קצר. מי שבכל מקרה לא ישחק הוא אליאור סיידר המוצהב. נעים עשוי לפתוח עם רועי עטר כחלוץ על חשבונו של ננאד מרינקוביץ' המאכזב, וכמו כן קלמי סבן ואלירן דנין, שלא זכו לדקות משחק משמעותיות במשחקים האחרונים, עשויים לעלות כמגנים. משה מישאלוב חזר להתאמן היום, ובקבוצה מעריכים כי הוא יהיה כשיר מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא.

בגזרת החיזוק, בעכו בודקים אפשרות לצרף את החלוץ ממאלי גארה דמבלה ששייך לפרייבורג ומשחק כמושאל בווהאן זול הסינית שבשורותיה הוא שיחק ב-21 משחקים בכל המסגרות והבקיע שלושה שערים.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של עומר בוקסנבוים לעכו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן הפועל עכו, יובל נעים. יוסי ציפקיס
הם דווקא חושבים על בית"ר. נעים/יוסי ציפקיס

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, חן דילמוני, עדן שמיר, מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, אחמד עאבד, אופיר מזרחי, ברק בדש.

הפועל עכו: דודו גורש, קלמי סבן (שניר משען), אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', אלירן דנין (מהראן אבו ריא), שאדי שעבאן (יובל שבתאי), מירקו אורמוש, גיא דיין, ז'וליאנו ספדאסיו, סטיבן כהן, רועי עטר (ננאד מרינקוביץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully