וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: משומר, טואטחה וראיוס לא התאמנו

27.1.2014 / 14:26

מכת פציעות קשה לירוקים לקראת משחק הגביע ברעננה. גם בוקולי וידין בחוץ. עמאשה לא יחזור אם יצטרף שחקן רכש

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
יצטרך להסתדר בסגל חסר. בנאדו/קובי אליהו

במכבי חיפה הגבירו היום את ההכנות למשחק נגד הפועל רעננה, אבל לרשותו של אריק בנאדו יעמוד שוב סגל חסר מאוד. המגן טאלב טואטחה לא התאמן גם היום, וכך גם שמעון אבוחצירא החולה וגוסטבו בוקולי שייעדר שבוע. רובן ראיוס אמור לא יפתח בהרכב לאחר שגם היום המשיך באימוני שיקום. לחבורה הזאת הצטרף ביום גם המגן אייל משומר שחחה ולא התאמן. לאור הסגל החסר, אריק בנאדו צפוי לשלב את אדין צוצאליץ' או אנדריי פיליאבסקי כקשר אחורי.

ומה לגבי חלון ההעברות? במכבי חיפה לא פוסלים אפשרות שלא יגיע אף שחקן עד תום העונה, אם כי המאמן אריק בנאדו בודק מועמדים שונים. טוטו תמוז שוחרר מאורל הרוסית וכבר עלה כאופציה על ידי סוכניו, ששוחחו על העניין עם הנשיא יעקב שחר. במועדון שוקלים האם לפנות לחלוץ. עסקת עומר דמארי, שהסיכויים למימושה פחתו בימים האחרונים, עשויה לצאת לפועל אם עד תחילת השבוע לא ימצא לחלוץ קבוצה בחו"ל, והפועל תהיה חייבת למכור אותו.

מאמן הקבוצה אריק בנאדו עדיין לא מוכן להחזיר את ויאם עמאשה לסגל. ויאם עמאשה עשוי לחזור רק במקרה שלא יצטרף אף שחקן בחלון ההעברות, ואם זה יקרה הוא יתבקש לחפש קבוצה אחרת עד סגירת החלון ביום רביעי הבא. כרגע הפועל תל אביב היא היחידה שעומדת על הפרק.

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. אדריאן הרבשטיין
עדיין לא חוזר לסגל. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully