וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובול: הקבוצה של רייס ניצחה, פולס ה-MVP

27.1.2014 / 10:53

הקוורטרבק של פילדלפיה מסר ל-89 יארד וטאצ'דאון, אבל הפסיד 22:21 מהמרת שתי נקודות של מייק טולברט. הברונקוס והסיהוקס נחתו בניו יורק והתלוננו על מזג האוויר הקפוא

ניק פולס פילדלפיה איגלס MVP פרובול 2013-14. AP
ירד גם מנצח וגם מנוצח. פולס/AP

שבוע בדיוק לפני הסופרבול, נערך הלילה (בין ראשון לשני) משחק הפרובול המסורתי בהוואי. ב-NFL ניסו השנה להכניס מעט עניין למשחק, שהפך למיותר משהו בשנים האחרונות. לכן, החוקים שונו ובמקום נבחרת של כוכבי ה-AFC מול זו של ה-NFC, זכינו לחוויה מיוחדת. שתי אגדות העבר, ג'רי רייס ודיון סנדרס, נבחרו לשמש כ"מאמני" הקבוצות ובחרו, בשיטת דראפט, את השחקנים לקבוצותיהם מתוך הרשימה אותה קבעו האוהדים. כך קרה ששחקנים מאותה קבוצה פגשו זה את זה, מה שהוסיף לאקשן.

בסופו של דבר, הייתה זו הקבוצה של רייס שניצחה, 21:22, מהמרת שתי נקודות מוצלחת של מייק טולברט, 41 שניות לסיום, אחרי שדימרקו מארי של דאלאס חדר לאנדזון באגרסיביות. עוד קודם לכן, הקבוצה של סנדרס הובילה שלוש פעמים, ממסירה יפה של אנדרו לאק לדשון ג'קסון, טאצ'דאון של קאם ניוטון בריצה ומסירה של ניק פולס, שנבחר ל-MVP ההתקפי, לג'ורדן קמרון. לקבוצה של רייס השיגו טאצ'דאונים בתפיסה ג'ימי גרהאם (ממסירה של חברו לסיינטס דרו בריס) וג'וש גורדון, מכדור של פיליפ ריוורס. ג'סטין טאקר, מקבוצתו של סנדרס, עוד ניסה לנצח את המשחק, אבל הבעיטה שלו מ-67 יארד בשנייה האחרונה לא צלחה.

פולס סיים עם 89 יארד, ניוטון עם 95, לאק עם 80 בקבוצה של סנדרס. אצל רייס, 116 יארד לאלכס סמית', 94 לריוורס, 81 לבריס.

ג'ון פוקס מאמן דנבר ברונקוס. Doug Pensinger, GettyImages
יצטרך לבחון טוב את המגרש במדולנדס. פוקס/GettyImages, Doug Pensinger

* ובינתיים, דנבר וסיאטל הגיעו לניו יורק לכבוד הסופרבול וכבר החלו להתלונן על תנאי מזג האוויר המושלגים, שפוגעים בהכנות: "עוד לא הגענו לאצטדיון, אבל הבנו שיש שלג על המגרש וכנראה שנתאמן בתוך אולם רוב השבוע", אמר מאמן הסיהוקס, פיט קארול. מאמן דנבר, ג'ון פוקס, הוסיף: "נבחן את המגרש, הבאנו את האנשים מהאצטדיון שלנו בשביל זה. אולי נתאמן באולם ואולי לא. אני מעדיף להתאמן על דשא ובאולם כאן אין את זה. אבל אם נהיה חייבים, נתאמן על הסינתטי".

  • עוד באותו נושא:
  • פרובול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully