וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר אישר את העברת סלליך, שנפגש עם לוזון

27.1.2014 / 10:09

השחקן הגיש טיוטת חוזה למכבי פ"ת ואמר: "רוצה להיות כאן". כעת נותר לחתום על ההסכם ולסגור את הטרייד בין המועדונים

one

בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, נתן את ברכת הדרך לקשר סינטאיהו סלליך, לקראת מעברו למכבי פתח תקוה בתמורה לדני פרדה. שיחה בין הצדדים התקיימה אתמול, במהלך פגישה שנערכה בשעות אחר הצהריים בין השחקן ונציגו דורון ישראלי לבין איציק לוזון. במהלך הפגישה, בה קיבל השחקן הודעה כי תנאי החוזה שלו בבית"ר ירושלים לא ישתנו, נשאל סלליך האם הוא מעוניין לשחק בקבוצה.

סלליך השיב: "זה יצא טוב, אני רוצה להיות כאן", ולוזון נתן את ברכת הדרך לקראת החתימה. טיוטת החוזה של השחקן הועברה הלילה על ידי פרקליטו, עו"ד אלדד אהרוני, לאישור סופי של היועץ המשפטי במכבי פתח תקוה. כעת נותר לצדדים לחתום על ההסכם. בפתח תקוה טוענים כי השחקן אמור להשתכר כ-200 אלף שקל עד תום העונה. על עסקת הטרייד המתבשלת בין המועדונים, פורסם בוואלה! ספורט.

סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קיבל את ברכת הדרך משחר. סלליך/קובי אליהו

סלליך צפוי להצטרף לקשר הרומני אדריאן כריסטאה, שהשחרור הבינלאומי שלו עדיין לא הגיע. צמד המאמנים רוצה לצרף עוד חלוץ, ובכך יינעל הסגל של הקבוצה עד תום העונה. לגבי דני פרדה, העברתו לבית"ר כוללת חוזה לארבע שנים, כשפתח תקוה תקבל עבורו כ-600 אלף שקל כולל הקיזוז עבור עסקת סלליך, שיחזור בתום העונה למכבי חיפה. פרדה צפוי להיפגש היום עם ראשי בית"ר ירושלים במטרה לסגור את העסקה.

המאמן קובי רפואה יעמוד לדין בהתאחדות לכדורגל בעקבות הרחקתו במשחק הנוער. מחר הוא יוכל לעמוד על הקווים עם ייטב לוזון (הקבוצה תארח את מכבי יבנה במסגרת הגביע), אבל לא ברור האם יוכל לאמן במשחק הקרוב נגד קריית שמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully