וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים והפועל ת"א נאבקות על דושאן מאטוביץ'

בן שמעון ביקש מהנהלת האדומים להחתים את מגן קרית שמונה. בבית"ר מתעקשים: "שרצקי סיכם איתנו. הוא איש של כבוד"

one

הפועל תל אביב מצטרפת למרוץ אחר מגן עירוני קרית שמונה, דושאן מאטוביץ'. לאחר המשחק של האדומים נגד בית"ר ירושלים אמש (ראשון), התברר שהמאמן רן בן שמעון ביקש מהנהלת המועדון להעביר לשורות הקבוצה את המגן השמאלי, אותו הוא הביא לקרית שמונה לפני שנתיים וחצי.

למרות הבעיות הכלכליות, הנהלת הפועל שוקלת להיענות בחיוב, זאת אם הבלם יורחן קולין ישוחרר ויסכים לוותר על פיצוי כספי. בהנהלה האדומה הסבירו שעלות הבאתו של מאטוביץ' קטנה יותר משכרו של קולין, ולכן הדבר עשוי להתאפשר. גורמים במועדון טענו שבית"ר ירושלים שבעצמה מעוניינת בסרבי בן ה-30, לא החלטית בעניינו ושלכן הם מצטרפים למרוץ אחריו. בהפועל תל אביב מעריכים שהיחסים הטובים מאטוביץ' לבין בן שמעון ישפיעו עליו לבקש לעבור למתחם חודורוב ולא לבית וגן.

בינתיים בבית"ר ירושלים נותרים אופטימיים ומאמינים שכבר היום בצהריים העסקה תיסגר ומאטוביץ' יצטרף דווקא אליהם. במועדון טוענים ששוחחו עם הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי, ושזה נתן את מילתו שהעסקה סגורה. "איזי הוא אדם של כבוד ויש לו מילה", אמרו גורמים בבית"ר, "אם הוא סיכם איתנו אנחנו מאמינים שכעת זה בינינו לבין השחקן".

בקרית שמונה קיימים גורמים שטוענים שמאטוביץ' צריך לעבור לבית"ר ירושלים ולא להפועל תל אביב, שכן אין לחזק את אחת היריבות העיקריות של הקבוצה על מקום בפלייאוף העליון ובהמשך אולי אפילו על כרטיס לאירופה. היום צפויה להיעשות פנייה מכיוון הפועל תל אביב, אך בקרית שמונה ינסו לשכנע אותו לסגור בבית"ר. רק אם הוא יתעקש שהוא מוכן לעבור רק לאדומים, בקבוצה יפתחו במו"מ רציני עם קבוצתו של בן שמעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully