וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל כרמי: "רואים באולימפיאדת אירופה חשיבות רבה"

26.1.2014 / 19:43

הוועד האולימפי הציג את האירוע, שיתקיים לראשונה בשנה הבאה באזרבייג'ן. יעל ארד: "הזדמנות גדולה לספורטאים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
יגאל כרמי, אפרים זינגר. יוסי ציפקיס
"רואים בזה חשיבות עליונה". זינגר וכרמי/יוסי ציפקיס

הוועד האולימפי הציג היום (ראשון) אירוע ראשון מסוגו: אולימפיאדה ליבשת אירופה, שתיחנך בשנה הבאה אזרבייג'ן. במסגרת האולימפיאדה תשתתפנה 49 מדינות ויירשמו תחרויות ב-18 ענפי ספורט.

"זו הפעם הראשונה שהמשחקים מתקיימים ואנחנו בוועד האולימפי רואים חשיבות רבה במשחקים, גם מבחינת ההכנה לריו", אמר יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי.

מנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר: "אני גאה להציג את משחקי אירופה של אירוע רב אענפי שמתקיים אחת לארבע שנים. אני מאמין בהצלחת הפרויקט הזה. יש בו צורך, הוא נחוץ, יש לו חשיבות לספורט הישראלי ואני מקווה שגם גורמים נוספים יתגייסו להביא להצלחת המשלחת הישראלית למשחקי אירופה".

יעל ארד: "התהליך של ספורטאי עד לצמרת הוא ארוך מאוד. לא רק הכישרון והעבודה הקשה קובעים, אלא גם הניסיון התחרותי. ככל שהם ישחקו יותר, יש שם הרבה ענפים, הרבה חסויות והרבה ציפיות, ולא כל אחד יכול להתמודד איתו מהרגע הראשון. יש כאן היבטים מנטליים ומקצועיים. זו הזדמנות חשובה מאוד ועוד מדרגה בדרך למוכנות".

מנכ"ל היחידה לספורט הישגי, גילי לוסטיג: "זו הזדמנות בלתי רגילה לספורט הישראלי, ולמשהו חדש שצריך למנף ברמה הראשונה את האיגודים. זה יהיה ניסוי כוחות חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully