וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ניצחונות להאמרס, לקינגס ולאנדרדוגס

26.1.2014 / 18:59

רמת השרון שמרה על מאזן מושלם עם 14:52 על רחובות, ירושלים הביסה 6:80 את כוכבי הצפון, חיפה ניצחה בבאר שבע

ג'ונתן קוראן רמת השרון האמרס. סטס איבאנוב, ליגת הפוטבול הישראלית,
ההאמרס מוכנים למשחק העונה/סטס איבאנוב, ליגת הפוטבול הישראלית

משחק העונה הסדירה של ליגת הפוטבול הישראלית, בין יהודה רבלס לרמת השרון האמרס, ייערך ביום חמישי הקרוב. בינתיים, שלושה משחקים התקיימו בסוף השבוע החולף. בחמישי, ההאמרס שמרו על מאזן מושלם עם 14:52 קליל מול רחובות סילברבקס. במקביל, ירושלים קינגס הביסו 6:80 את כוכבי הצפון. בשבת, חיפה אנדרדוגס השיגו 16:40 יפה על באר שבע בלאק סווארם.

רחובות סילברבקס (5:0) - רמת השרון האמרס (0:4) 52:14

באופן די צפוי, המשחק הזה הפך לחד צדדי במהרה והאורחים סיפקו בליץ של 44 נקודות במחצית הראשונה ועברו לנוח בהמשך. הסילברבקס, שעדיין מחפשים את הניצחון הראשון של המועדון שלהם, יכולים להתנחם במחצית שנייה טובה בה הם "ניצחו". אבי רוזנבלום ואברהם דל-ריאל רשמו צמד טאצ'דאונים כל אחד עבור המנצחים, עופר גולדשטיין סיים עם שניים למפסידה.

ירושלים קינגס (3:2) - כוכבי הצפון (3:1) 6:80

ניצחון מוחץ למלכים, השני שלהם העונה. גם כאן המחצית הראשונה גמרה את המשחק, כאשר הירושלמים רושמים לא פחות מ-60 נקודות, הכמות השלישית אי פעם בהיסטוריית הליגה. אופיר לוי רשם ארבעה טאצ'דאונים בריצה ואחד נוסף בתפיסה עבור המקומיים.

באר שבע בלאק סווארם (3:2) - חיפה אנדרדוגס (2:2) 40:16

ערב נפלא של הקוורטרבק מאט קאופמן הוביל את האורחים לניצחון מוחץ, שעשוי להתברר כמשמעותי במאבקי הפלייאוף. קאופמן סיים עם 14 מ-23 באוויר ו-166 יארד, כשהוא מוסר לשישה טאצ'דאונים ואף חטיפה. נמרוד סמית' תפס שלושה טאצ'דאונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully