וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בית"ר ירושלים: קולין מגן ימני, קריאף חוזר

צ'קול יוסט לעמדת המגן השמאלי בגלל הפציעות, שכטר על הספסל האדום. קריאף שב מהרחקה, אליחן עשוי לפתוח בבית"ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 104. 31:44 להפועל תל אביב בניצחונות. 29 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל תל אביב מארחת מאזן הניצחונות מורה על 12:25 לזכותה. 15 משחקים נוספים הסתיימו ללא הכרעה.

* הפועל תל אביב הפסידה לבית"ר ירושלים בשלושת המשחקים האחרונים בין השתיים והיא סופרת ארבעה משחקים ברציפות נגדה ללא ניצחון.

* בית"ר ירושלים ללא ניצחון חוץ בליגה מאז המחזור החמישי, אז היא גברה 0:2 על הפועל ניר רמת השרון.

* הפועל מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, דבר שלא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2013. ניצחון רביעי שלה ברציפות יהיה הפעם הראשונה בה היא עושה זאת מאז נובמבר-דצמבר 2012.

* רן בן שמעון הפסיד במחצית מהמשחקים בהם אימן נגד בית"ר ירושלים (5 מ-10). יש לו בסה"כ 36.67 אחוזי הצלחה נגד הקבוצה מהבירה.

* לעומתו, לרוני לוי יש 56.14 אחוזי הצלחה כמאמן נגד הפועל תל אביב (9 ניצחונות מ-19 משחקים).

הנתונים: אתר דריבליסט

שחקן בית"ר ירושלים איציק כהן בועט מול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב מובילה על בית"ר ירושלים 31:44 בניצחונות/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב מקווים שהביטחון שחזר בעקבות שלושה ניצחונות רצופים, יסייע לקבוצה במשחק מחר. המאמן רן בן שמעון ייאלץ להסתדר ללא מגן שמאלי מאחר ששמעון הרוש וליאור לוי לא יכללו בסגל בגלל פציעות. אברהם צ'קול הצעיר יוסט מימין לשמאל ויורחן קולין יפתח כמגן הימני, כפי שהפועל שיחקה בחלק גדול מהמשחק נגד הפועל רעננה במחזור הקודם.

מלבד השינויים בחוליית ההגנה, בן שמעון ימשיך עם הרכב דומה לזה שאיתו פתח במשחקים האחרונים, כשהמשמעות היא שאיתי שכטר ובריאן חרסיסיץ' שוב יתחילו את המשחק על הספסל. בן שמעון ביקש משחקניו לחץ על החלק האחורי של בית"ר ירושלים וביקש גם לשים לב לחלק הקדמי המסוכן של רוני לוי.

"אנחנו חייבים את הניצחון לאוהדים שלנו" , אמר אחד מהשחקנים, "כל הניצחונות שלנו היו על קבוצות קטנות והגיע זמן שנעשה ניצחון משמעותי ונמשיך את התקופה הטובה שבה אנחנו נמצאים".

בתוך כך, מוניה גושן, לשעבר שחקן הקבוצה, הלך לעולמו בערב שישי האחרון בגיל 95. גושן היה שחקן הפועל תל אביב החל משנת 1932 ושיחק בה 15 שנה, מתוכן 11 בבוגרים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אברהם צ'קול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יוסט לעמדת המגן השמאלי. צ'קול/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר. רוני לוי הראה לשחקניו קטעים ממשחקיה של הפועל תל אביב ובעיקר שם דגש על החלק ההתקפי המסוכן. לוי אמר לשחקנים: "החלק הקדמי שלהם מאוד מסוכן ובעל יכולת אישית גבוהה מאוד. ורמוט, שכטר ודמארי גומרים משחקים עם היכולת האישית שלהם ונצטרך להיות מאוד ממושמעים ומרוכזים כדי למנוע מהם לעשות את זה".

המאמן עדיין מתלבט בין צחי אליחן לאיציק כהן בחלק הקדמי. דור מלול יפתח בעמדת המגן השמאלי במקומו של שי חדד הפצוע. סינטיאהו סלליך, שאמור לעבור למכבי פתח תקוה בשבוע הבא, לא ייכלל בסגל. אופיר קריאף שחוזר מהשעיה, יחזור להרכב על חשבונו של סלליך.

הקשר הארגנטינאי פאבלו ברנדאן עדיין לא נמצא בכושר מלא וצפוי להתחיל את המשחק על הספסל, אך שחקנים בקבוצה אמרו כי "הוא דרגה מעל הקבוצה ואם זה לא היה מסכן אותו, הוא השחקן הראשון שצריך לפתוח".

דור מלול שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יפתח כמגן שמאלי. דור מלול/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: עומר דמארי

מלך שערי הליגה הוכיח שכשהוא חד כמו בשבועות האחרונים אין, קשה מאוד לעצור אותו ואפילו את הקבוצה. שער שלו מחר ישכיח את היכולת הרעה שלו ושל איתי שכטר בסיבוב הקודם.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש

במשחק הקודם בטדי, הרוש מנע מהאדומים כמה שערים בטוחים וגם הפעם הוא צפוי להרבה מאוד עבודה מול התקפת הפועל תל אביב. בית"ר תתגונן ברוב דקות המשחק והשוער עשוי להיות גם מחר שחקן המפתח של הקבוצה.

חלוץ הפועל תל אביב עומר דמארי חוגג שער. ברני ארדוב
ימשיך לכבוש? דמארי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, יורחן קולין, ברנקו איליץ', אוראל דגני, אברהם צ'קול, לוקאס סאשה, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ישראל זגורי, בסארט עבדורחימי, עומר דמארי.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דור מלול, ג'ונתן וילה, משה לוגסי, אופיר קריאף, אבירם ברוכיאן, צחי אליחן (איציק כהן), שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully