וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "ורמוט, שכטר ודמארי גומרים משחקים"

25.1.2014 / 14:01

מאמן בית"ר הזהיר מהיכולת האישית של כוכבי הפועל ת"א (א', 20:50, ער' 1). סלליך שיעזוב למכבי פ"ת לא בסגל, ז'ונס יושאל?

one

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק נגד הפועל תל אביב מחר (ראשון) בנתניה כאשר במקביל עושים במועדון מאמצים גדולים לחזק את הקבוצה משמעותית עד לתום מועד ההעברות. בבית"ר חזרו ואמרו אמש כי יעשו כל שינוי שרוני לוי ירצה על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה העונה.

לאחר שחיים מגרלשווילי נשאר בלרנקה, בבית"ר ממשיכים קדימה ובתחילת השבוע צפויים לשבת עם דושאן מאטוביץ' ולסכם עם מגן קרית שמונה עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. במידה ומאטוביץ', שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, אכן יצורף, הוא יהיה הזר החמישי של בית"ר, כך שאם יצטרף גם חלוץ זר לסגל, הקבוצה תיאלץ להשאיל את בריאן ז'ונס. ישנו עדיין סיכוי קטן להתפתחות בנוגע לשלומי ארבייטמן בתחילת השבוע, מה שעשוי להשאיר את ז'ונס בסגל.

בית"ר ירושלים ערכה היום את האימון המסכם, בו הראה רוני לוי לשחקניו קטעים ממשחקיה של הפועל תל אביב ושם דגש על החלק ההתקפי של האדומים. לוי אמר לשחקנים: "החלק הקדמי שלהם מאוד מסוכן ובעל יכולת אישית גבוהה מאוד. ורמוט, שכטר ודמארי גומרים משחקים עם היכולת האישית שלהם ונצטרך להיות מאוד ממושמעים ומרוכזים כדי למנוע מהם לעשות את זה".

בריאן ז'ונס שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך החוצה? בריאן ז'ונס/קובי אליהו

בבית"ר ימשיכו בתחילת השבוע את המשא ומתן עם מכבי פתח תקוה בנוגע לטרייד בין דני פרדה לסינטיאהו סלליך, עליו פורסם בוואלה! ספורט. בבית"ר ינסו להחתים את פרדה על חוזה ארוך טווח לאחר שסיכמו על רכישת כרטיסו. ייתכן כי מכבי פתח תקוה תדרוש את רועי זיקרי בעסקה, אך הדברים עדיין אינם סגורים. סלליך לא נכלל בסגל של בית"ר למשחק מחר בשל מעברו הקרוב.

אנדרס טונייס וג'ונתן וילה אמרו לאנשי בית"ר כי ייתכן שבמהלך השבוע אפשר יהיה לקדם את המשא ומתן עם דויד רודריגס ולצרפו לקבוצה. בבית"ר חזרו ואמרו כי הסיכויים לכך הם אך ורק אם השחקן יירד משמעותית בדרישותיו. גם הקשר-חלוץ הארגנטיני חורחה קרואה נמצא על הפרק.

בנוגע להרכב שיפתח מחר, המאמן רוני לוי עדיין מתלבט בין צחי אליחן לאיציק כהן. הקשר הארגנטינאי פאבלו ברנדאן עדיין לא נמצא בכושר מלא וצפוי להיות על הספסל, אך שחקנים בקבוצה אמרו כי "הוא דרגה מעל הקבוצה ואם זה לא היה מסכן אותו הוא השחקן הראשון שצריך לפתוח".

לקראת המשחק אמרו שחקנים בקבוצה: "התכונה שהאוהדים נותנים שמגיעים לפני משחקים כאלה אומרת הכל. לא משנה מה, אסור לאכזב וצריך לתת הכל ולהשכיח את הביזיון נגד רמת השרון כי איכזבו את כולם, מטביב, דרך הצוות המקצועי ועד אחרון האוהדים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully