וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מייק פטין מונה למאמן קליבלנד

24.1.2014 / 9:36

אחרי שעבד כמתאם ההגנה של הג'טס ושל בפאלו, פטין הפך לחמישי שידריך את הבראונס מאז 2008. איליי מאנינג מציע לפייטון טיפים לגבי ההתמודדות עם הרוח באצטדיון מטלייף

רגע לפני שהעונה נכנסת לשבוע הסיום שלה עם כל חגיגת הסופרבול, יש כבר לא מעט קבוצות שחושבות על השנה הבאה. אחת מהן היא קליבלנד, שמינתה הלילה (בין חמישי לשישי) מאמן חדש, מייק פטין.

מייק פטין מאמן קליבלנד בראונס. AP
עוד ניסיון להרים את הבראונס. פטין/AP

פטין בן ה-47, ששימש בעונה החולפת כמתאם ההגנה של בפאלו, יהיה המאמן ה-15 של הבראונס, והחמישי מאז 2008 (אף יריבה ב-AFC צפון לא החליפה אפילו מאמן אחד בפרק הזמן הזה). הוא מחליף בתפקיד את רוב צ'נדזינסקי, שפוטר לאחר עונה אחת בלבד על הקווים כאשר הקבוצה פתחה במאזן 2:3, אולם ניצחה רק פעם אחת ב-11 המשחקים הבאים.

עוד לפני בפאלו, פטין עבד בין 2009 ל-2013 כמתאם ההגנה של רקס ריאן בניו יורק ג'טס, שם נחשב ליד ימינו של המאמן לאורך מספר שנים. בהדרכתו, הגנת הבילס סיימה את העונה עם 57 סאקים, מקום שני בליגה. כעת, הוא ינסה להוביל את קליבלנד ליציאה מהבוץ בו היא מדשדשת, כאשר הקבוצה לא ניצחה יותר מחמישה משחקים בכל אחת משש העונות החולפות. המינוי שלו משלים למעשה את מצבת המאמנים בליגה.

* העונה של איליי מאנינג בניו יורק ג'איינטס לא הייתה מבריקה במיוחד. רחוק מכך. אבל עכשיו, כשהאח הגדול פייטון יגיע לתפוח הגדול על מנת להיאבק על תואר האליפות, איליי מוכן לתת עצות לגבי מגרשו הביתי. "אולי יהיו לי כמה דברים להגיד שיעזרו לפייטון", אמר הקוורטרבק של הג'איינטס, "אבל אני לא רוצה לספר, כדי לא לתת אותם גם לראסל ווילסון. אז את כל הטיפים לגבי ההתמודדות עם הרוח באצטדיון אני אגיד לפייטון באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully