וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-באר שבע: "אל תתנו חופש, תזהרו מההתקפה"

אלישע לוי הציב דגשים לשחקניו לקראת המפגש מול קרית שמונה (ש', 16:00, ספ'1). רוג'רס קולה בסגל, אך לא יפתח

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 7. באר שבע ניצחה רק משחק אחד, קרית שמונה שלושה ועוד שלושה נגמרו בתיקו.

* בשלושת הביקורים שלה בצפון הפועל ב"ש לא ניצחה. פעמיים היא סיימה בתיקו ופעם אחת הפסידה.

* שני המשחקים האחרונים של באר שבע בקרית שמונה נגמרו בתיקו 1:1.

* קרית שמונה לא הפסידה בבית מאז ה-11 במאי 2013 – אז נכנעה 2:1 למכבי חיפה.

* הפועל ב"ש לא הפסידה בחוץ מאז ה-13 באפריל 2013 – אז נכנעה 1:0 בטדי לבית"ר ירושלים.

* מאז אותו הפסד לבית"ר ירושלים, אגב, הקבוצה היחידה שניצחה את באר שבע בליגה היא קרית שמונה – בסיבוב הקודם.

* אלישע לוי אימן 15 פעמים מול קרית שמונה והשיג 55.56 אחוזי הצלחה.

* זה יהיה משחק הליגה ה-50 של ברק בכר על הקווים בקרית שמונה. עד כה הוא השיג 20 ניצחונות, 15 תיקו ו-14 הפסדים. שערים: 50:65.

לאתר דריבליסט

שחקני עירוני קרית שמונה וובה בראון, ברק בדש. אדריאן הרבשטיין
לא מפסידים בבית. בדש ובראון/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

רוג'רס קולה, חלוצה החדש של עירוני קרית שמונה, ייכלל בסגל למשחק מחר נגד הפועל באר שבע, אך לא יפתח בהרכב. המאמן ברק בכר שוחח עם שחקניו מקצועית, אך במועדון עבדו השבוע על הגיבוש. השחקנים אף הלכו יחדיו ליום גיבוש בפיינטבול בקיבוץ הגושרים. בקרית שמונה יודעים שניצחון על באר שבע יעמיד את הקבוצה במצב מצוין לקראת ההמשך, אך מודאגים מכך ששעת הפתיחה המוקדמת של המשחק תגרום לאוהדים רבים לא להגיע למשחק. בקרית שמונה ימשיכו עם אותו הרכב שפתח במשחק הקודם מול בני סכנין. דויד מנגה, שחזר לכושר, ימשיך בהרכב.

הפועל באר שבע:

"ראינו מה קרית שמונה עשתה למכבי תל אביב, זה אחד המגרשים הכי ביתיים בליגה. אני מקווה לחזור הביתה עם הנקודות. עד עכשיו אנחנו עומדים במבחן כמו שצריך". כך אמר המאמן אלישע לוי לקראת המשחק מול קרית שמונה, הקבוצה היחידה בליגה שניצחה בווסרמיל העונה, 0:2 בסיבוב הקודם. לוי הוסיף: "אנחנו רוצים ללכת עד הסוף ולהיות קרובים למכבי תל אביב. אם בפלייאוף נהיה צמודים, נוכל לדבר אחרת".

מי שיחמיצו את המשחק הם שני שחקני הבית הפצועים, אביתר אילוז (מתיחה בשריר הירך האחורי) ולוטם זינו (מתיחה בשריר הארבע ראשי). האחרון יחמיץ גם את משחק הגביע באמצע השבוע, נגד מכבי שעריים, כאשר גם אילוז בספק אליו. קובי דג'אני יקבל את המפתחות בחלק האחורי ואילו בן תורג'מן יחליף את אילוז. וויליאם סוארס, שלא התאמן שלשום, חזר לאימונים וייפתח לצד טומיסלב פאיוביץ'. תורג'מן ישחק בצד שמאל, בעוד בן ביטון יישאר המגן הימני. מערך ההתקפה יישאר לזה שניצח את מכבי חיפה. אליניב ברדה יתפקד כשחקן חופשי, דובב גבאי באגף וגליינור פלט כחלוץ בודד. במהלך האסיפה המסכמת אמר לוי: "תיזהרו מההתקפה של קרית שמונה. אל תתנו להם חופש לעשות מה שהם רוצים למעלה. תבואו עם הפנים".

הקבוצה תעביר את סוף השבוע בבית מלון בצפון, כדי להגיע לרמת הכנה מקסימלית לקראת המשחק. לפחות 800 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה לקרית שמונה.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מפגש מול הקבוצה היחידה שניצחה אותו העונה. לוי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: קאסיו פרננדס

הבלם הברזילאי של קרית שמונה מסתמן כאחד הבלמים הטובים בליגת העל ומול התקפה קטלנית כמו של באר שבע, פרננדס יצטרך להתעלות על עצמו כדי שקרית שמונה תצא עם נקודות ותתקדם בטבלה.

הפועל באר שבע: גליינור פלט

עד לפני חודש אף אחד לא ספר אותו. פלט ישב בבית, קרא את הכותרות על עזיבה אפשרית, הכניס להילוך שני וצחק על כולם. פתאום כל הליגה מבינה למה אליניב ברדה סיפר על שחקן עם נוכחות. בקצב הזה, באר שבע עוד תבנה עליו כחלוץ המרכזי לאירופה בעונה הבאה.

קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה מול ירו בלו שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מסתמן כאחד הבלמים הטובים בליגה. קאסיו פרננדס/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, דין מימוני, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, דויד מנגה, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, ברק בדש.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, בן תורג'מן, גל אראל, קובי דג'אני, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי, גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully