וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון להנהלה: "כולם מציעים כסף, אף אחד עדיין לא שם צ'ק"

מחזיק זכויות הניהול פסימי לגבי אפשרות השארתו של דמארי וכיסוי הגירעון, ואמר: "אם הדברים לא ישתנו לגבי דמארי, נאלץ למכור שחקנים אחרים"

one
בעלים הפועל תל אביב, חיים רמון. קובי אליהו
"הדברים מזכירים לי בדיוק את תחילת העונה". חיים רמון/קובי אליהו

חרף האופטימיות שמגיעה בימים האחרונים על כך שגוייסו כספים להשארתו בהפועל תל אביב של החלוץ עומר דמארי, נראה כי מחזיק זכויות הניהול של המועדון, חיים רמון, עדיין פסימי מאוד לגבי הישארותו או לחילופין לגבי כיסוי הגירעון בגובה חמישה מיליון שקלים.

"הדברים מזכירים לי בדיוק את תחילת העונה", אמר רמון לגורמים בהנהלת הפועל. "כולם מציעים כסף ואומרים שהם יתרמו, אבל אף אחד לא שם עדיין צ'ק בבקרת התקציבים. במציאות הזו כבר היינו, ואם דברים לא ישתנו לגבי דמארי, נאלץ למכור שחקנים אחרים".

כזכור, אתמול פורסם בוואלה! ספורט כי שני אנשי עסקים מוכנים לגייס כשלושה מיליון שקלים לטובת השארתו של החלוץ, אך הם מתנים זאת בהעברה של שני מיליון שקל נוספים על ידי חבר הדריקטוריון עידו חג'ג'. מלבד זאת, בהפועל תל אביב מספרים עוד כי מספר אנשי עסקים פנו אליהם ואמרו כי הם מוכנים להזרים כספים למועדון כדי לסגור את הגירעון המיידי ולהשאיר את דמארי.

שחקן הפועל תל אביב ליאור לוי. ברני ארדוב
האופציה המועדפת כרגע לפתוח בעמדת המגן. ליאור לוי/ברני ארדוב

רמון כאמור לא ממש קונה את אותן הבטחות והוא מתוסכל מהעובדה שמלבד אותם אמירות לגבי תרומות שום כסף ממשי עדיין לא הגיע לידיו או לידי בקרת בתקציבים, ולכן מכירת שחקנים מהקבוצה מהווה כעת פיתרון כלכלי יחיד שהוא רואה אם לא יופקד הכסף.

בינתיים הקבוצה עסוקה בהכנות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. למאמן רן בן שמעון ישנן בעיות קלות דווקא בצד ההגנתי. המגן שמעון הרוש שסובל ממתיחה ייעדר מהמשחק ואת מקומו צפוי לתפוס ליאור לוי, אך גם הוא עדיין בספק קל. לוי ערך היום (חמישי) אימון מלא ונראה כי החלים, אך אם לא יהיה כשיר, בן שמעון ככל הנראה יעלה עם אותו מערך הגנה שסיים את המשחק מול רעננה כשאברהם צ'קול יהיה המגן השמאלי ואילו יורחן קולין ימשיך לשמש כמגן ימני.

פרט לכך, רמזי ספורי ישוב גם הוא לסגל ואילו רועי גורדנה הפצוע ייעדר. אגב, למרות שעדיין לא נמכרו כל הכרטיסים למשחק, בהנהלת הפועל תל אביב אומרים כי כל הכרטיסים עד המשחק יימכרו והקופות באצטדיון לא יפתחו כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully