וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון מעוניינת בבראשי, מאיר גבאי חתם באשקלון

23.1.2014 / 13:55

במורשה מעוניינים להתחזק בבלם קטמון, אך ספק אם בית"ר ירושלים תאשר את המעבר. הבלם השלים את מעברו ללאומית

one

בהפועל ניר רמת השרון מנסים לשים את כל פרשת ההימורים בצד ולהתרכז בכדורגל. כעת לאחר שמאיר גבאי ועשהאל בן שבת מחוץ לקבוצה, במועדון מחפשים מעוניינים להתחזק בבלם והשם המוביל שעשוי להצטרף הוא בלמה של הפועל קטמון מתן בראשי.

בראשי שייך לבית"ר ירושלים וכל מעבר שכזה יצריך את אישורה של בית"ר שלא מתלהבת לחזק את יריבותיה לתחתית ועשויה להטיל וטו על מהלך שכזה. בראשי היה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל בקיץ ביניהן קרית שמונה ובאר שבע אך דמי ההשבחה שדורשת בית"ר מנעו עסקה בקיץ. כעת ייתכן כי לאחר חצי עונה טובה בקטמון יחזור השחקן לליגת העל.

בתוך כך, מאיר גבאי, הבלם של הקבוצה שעלה בכותרות בימים האחרונים ושוחרר בגלל חשדות להימורים בבטים, חתם היום (חמישי) בשורות הפועל אשקלון מהליגה הלאומית.

גבאי הגיע לרמת השרון לפני כשנה וחצי מנצרת עילית ונראה היה כי החל לתקוע יתד בליגת העל. הפרשה האחרונה, יחד עם החשש מהנזק שייגרם לקריירה שלו, גרמו לגבאי לקבל החלטה מהירה לחתום באשקלון שהסכימה לקלוט אותו בצל הפרשה.

שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה מול מתן בראשי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחזור לליגת העל? בראשי/ברני ארדוב

לאחר שיגיל ביטון הצטרף אתמול, גם ריף פרץ סיכם את תנאיו במועדון ויצטרף בימים הקרובים. שחקן נוסף שבמועדון מאמינים שיצרפו הוא שחר הירש, שעד מחר אמור לקבל את השחרור מהפועל עפולה המתפרקת. מעבר לכל אלה המאמן עדיין רוצה לצרף קשר אחורי וחלוץ. ברק משה ירד בשלב זה מהפרק בשל העלויות.

בתוך כך, במועדון מתכוננים למשחק עם מכבי תל אביב ושחקנים בקבוצה אמרו כי "לא נפחד, נבוא עם אמונה כמו נגד בית"ר ירושלים". קובי מוסא מתורגל בקישור בשל המחסור בשחקנים כאשר לירן קצב צפוי להמשיך לפתוח כמגן.

במועדון החמיאו השבוע לקצב, כמו גם לאלון נצר הצעיר ומנחם סאן ואמרו כי יחד עם בן רייכרט, ארבעה שחקני בית שיחקו בטדי ורואים פירות להשקעה הרבה במחלקת הנוער. במועדון מאמינים שעד לתום העונה ישולב ברוטציה עוד שחקן בית או שניים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן רמת השרון מאיר גבאי יוצא מבדיקת פוליגרף. מגד גוזני
מצא קבוצה מהר מאוד. מאיר גבאי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully