וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק התעניינה בגולסה. הבעיה: רישיון העבודה

23.1.2014 / 12:14

במועדון הסקוטי שוחחו עם סוכנו, שבודק גם אופציות בבלגיה. חן עזרא לקראת מכבי פ"ת (18:00, ספ' 1): "נגיע נחושים לנצח"

one

אחרי ההפסד המאכזב להפועל באר שבע במחזור החולף, מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש החשוב מול מכבי פתח תקוה במחזור הקרוב. הבלם סארי פלאח סובל מחום גבוה ולא נטל חלק באימון, כמו גם אביחי ידין שערך אימון אישי בצד. החלוץ שמעון אבוחצירא סובל משפעת קשה וגם הוא לא נטל חלק באימון.

אייל גולסה עדיין מתאמן בנפרד משחקני מכבי חיפה, אבל לאחרונה קיבל הצעה שעשויה להביא לסיום הסאגה הארוכה עם המועדון. סלטיק של ניר ביטון ובירם כיאל הביעה התעניינות בקשר ואף שוחחה עם סוכן השחקנים דודו דהאן בעניין, בניסיון לבחון אפשרות לצרפו בקיץ. דהאן הבהיר שמדובר בשחקן חופשי, אך לא ברור האם יוכל לקבל רישיון עבודה בשל ההופעות המועטות בנבחרת.

חיפה, מתברר, דחתה הצעה מהמועדון הסקוטי סמוך ליורו, אולם כעת לאחר שהשחקן כבר יכול לנהל משא ומתן ללא צורך באישור המועדון, הסקוטים הביעו שוב עניין בקשר. דהאן בודק עבור השחקן אופציות בבלגיה. סטנדרד ליאז' וקלאב ברוז' כבר קיבלו דיסקים עם ביצועי השחקן, שמעוניין לעבור רק לקבוצת צמרת. דהאן בדק גם אופציות להעבירו לקבוצות אחרות (בוורן וקורטרייק בניהן), אבל השחקן מעדיף קבוצת צמרת.

שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
מבוקש בסלטיק. גולסה/ברני ארדוב

הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק וחן עזרא, קשר הירוקים התייחס למפגש מול המלאבסים: "אני חושב שבבית אנחנו באים לנצח כל קבוצה, וגם הפעם נבוא נחושים כדי לעשות את זה. פתחנו את המשחק מול באר שבע בצורה די טובה, הובלנו ואז היו לנו רגעים של חוסר ריכוז ושילמנו על זה ביוקר. קיבלנו שערים כקבוצה שלא מתאימים לנו, אני לא מאשים אף אחד. אנחנו מאוד מאוכזבים. יש בעיה במצבים הנייחים, אנחנו צריכים לעבוד על זה יותר. אנחנו צריכים לחזור לדרך המלך".

עזרא הוסיף: "אנחנו מתרגלים באימונים את הדברים האלה, אבל יש הבדלים בין זה למשחק מבחינת הלחץ. האווירה בינינו השחקנים היא טובה, אנחנו לא מלכלכים אחד על השני, אבל האווירה הכללית היא לא טובה כי אנחנו לא מנצחים. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק והמצב כואב לנו. אנחנו בשבת נבוא כדי לחזור לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה, חן עזרא. ברני ארדוב
נחוש לקראת שבת. חן עזרא/ברני ארדוב

על התקופה הלא טוב שעוברת על הקבוצה: "אנחנו בעונה לא טובה, אבל יש תקופות כאלה בחיים. יש לנו עדיין מטרות העונה, אנחנו לא רחוקים מהמקום השלישי, ונעשה את הכול כדי לשמח את האוהדים. אנחנו אוהבים מאוד את הצוות המקצועי שיש לנו, יש פה חומר טוב. זה לא הולך, ובקלות יכול היה להיות מצב הפוך".

המנכ"ל איתמר צ'יזיק התבטא הבוקר בנוגע למשא ומתן עם העירייה לגבי שימוש באיצטדיון, זאת בעקבות ידיעות שפורסמו לאחרונה בכלי התקשורת בנוגע לעיכוב. "ראשית, אצטדיון סמי עופר הוקם בזכות יעקב שחר. הוא הסיבה העיקרית להקמתו לאור ההצלחות של המועדון בשנים האחרונות. לא הקימו אותו בעקבות ההצלחה של ביונסה או שום גורם אחר אלא למען מכבי והפועל חיפה. אני מקווה שהמשא ומתן מול העירייה יסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully