וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחורציאניטיס עבר מבחן כשירות

23.1.2014 / 19:55

הסנטר יעמוד לרשות דיוויד בלאט במפגש היורוליג מול פרטיזן בלגרד (21:05, ישיר בוואלה! ספורט). מאמן פרטיזן ייעדר

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ימשיך את רצף הניצחונות? בלאט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט) מול פרטיזן בלגרד במסגרת המחזור הרביעי של שלב הטופ 16 של היורוליג. הצהובים מציגים עד כה רצף של 14 ניצחונות ורוצים להמשיך את המומנטום. עם זאת, במשחק הליגה האחרון מול גלבוע גליל הציגה מכבי יכולת מגומגמת, מה שגרם למאמן דיוויד בלאט להדגיש שוב בפני שחקניו לקראת המשחק מול פרטיזן כי "יש להגיע מרוכזים, אגריסיביים, אסור לתת לפרטיזן סלים קלים". כמו כן שוב ביקש המאמן "מלחמה על כל ריבאונד".

סופוקלס שחורצאניטיס, שנרשם בסגל, עבר את מבחן הכשירות ויעמוד לרשות המאמן, אחרי שנעדר מהמשחק בשבוע שעבר בקובנה. הסנטר לא התאמן הבוקר באימון הקליל של הקבוצה, אך למרות זאת עשוי אפילו לפתוח בחמישייה.

מנגד, פרטיזן תשחק ללא הוא המאמן דושקו וויושביץ', שנשאר בבלגרד לטיפולים רפואיים, כשעוזרו ולימיר גשיץ' יחליפו על הקווים.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס עם מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
צפוי לקבל דקות. שחורציאניטיס/ברני ארדוב

ג'ו אינגלס, השחקן שנמצא בתקופה לא טובה, אמר לקראת המפגש: "פרטיזן זו קבוצה רעבה וצעירה, הם ניצחו את צסק"א במחזור הקודם. הם טובים ויודעים לעשות את הדברים הקטנים, משחקים באינטנסיביות רבה, אנחנו צריכים לשחק בדיוק באותו האופן, חזק ובאותן האנרגיות שלהם, אם לא יותר מכך כדי לנצח את המשחק".

אינגלס, שהיה אחד השחקנים הבולטים בתחילת העונה, נמצא בתקופה אישית רעה, בראיון לוואלה! ספורט אף הודה המנהל ניקולה וויציץ' כי "אינגלס במשבר". בהנהלה משוחחים רבות עם השחקן בתקופה האחרונה בכדי לנסות להחזירו לכושר טוב.

על הנסיגה ביכולתו אמר האוסטרלי: "אין לי יותר מדי מה לשתף על המצב שלי כעת. כדורסל זה משחק קבוצתי ולא רק אני, אנחנו ברצף של 14 ניצחונות וזה לא בנאדם אחד שמנצח או מפסיד את המשחק. הרי היקמן ופניני משחקים טוב זה לא רק אני על המגרש. אם מישהו סובל ממשחק לא טוב אז יש מישהו אחר שמתעלה, זה לא שאני משחק בקבוצה קטנה שאני חייב לשחק 40 דקות".

המאמן דיוויד בלאט מסביר את יכולתו החלשה של אינגלס בכך ש"העומס בעקבות הנבחרת הלאומית והיורוליג גרמו לזה. על כך אמר אינגלס: "אני כבר שנים משחק בנבחרת הלאומית ואני רגיל ללוח זמנים צפוף, לפעמים יש עליות ומורדות. שוב, בקבוצה הזו אם מישהו לא טוב, מישהו אחר יספק את הסחורה. זה לא רק שחקן אחד שצריך לנצח לבד זה מאמץ קבוצתי ואנחנו עם 14 ניצחונות רצופים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן פרטיזן בלגרד בוגדן בוגדנוביץ' מול שחקן באיירן מינכן מלקולם דילייני. Sebastian Widmann, GettyImages
הסכנה הגדולה של מכבי. בוגדנוביץ', משמאל/GettyImages, Sebastian Widmann

מהצד השני, בוגדן בוגדנוביץ', שנמצא בקו התקדמות, אמר לוואלה! ספורט: "מצפה משחק טוב. זו התנסות חדשה עבורנו לשחק תחת לחץ. אנחנו קבוצה צעירה וברור שאנחנו רוצים לנצח אבל אנחנו לא יכולים לומר מי ינצח את המשחק הזה בוודאות. לא יודע אם יש לנו יתרון על מכבי בקו הקדמי, במידה וסופו יירשם למשחק וישחק תהיה לנו בעיה כי הוא שחקן קשוח ואחד הסנטרים הטובים בליגה.

על חסרונו של המאמן ומצבם של פרטיזן הוסיף בוגדנוביץ': "זו בעיה עבורנו שנשחק בלעדיו, כי הוא המאמן הראשי, אבל זה בהחלט מובן. הוא צריך לקבל טיפול בכדי להחלים. באופן אישי הפציעה של ליאו איכזבה אותי אבל קיבלתי הזדמנות וניצלתי את המרחב פעולה שקיבלתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully