וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היאנקיז השיגו את מסהירו טנאקה

22.1.2014 / 20:23

המגיש היפני, שסיים את העונה שעברה בארצו במאזן 0:24 והיה על הכוונת של שלל קבוצות, בחר בקבוצה מהברונקס, שתשלם לו 155 מיליון לשבע שנים וממשיכה בהתחמשות שלה בפגרה

לאיש לא היה ספק שהעונה החלשה שעברה על ניו יורק יאנקיז, במהלכה הקבוצה סיימה רק רביעית ב-AL מזרח ונותרה מחוץ לפלייאוף, לא תעבור בשקט בברונקס. לאורך הפגרה ביצעו הפסים מספר החתמות מעניינות ובראשן הבאתם של התופס בריאן מקאן, קרלוס בלטראן והאאוטפילדר האלוף של בוסטון, ג'קובי אלסבורי. כעת, הם שברו את השוק פעם נוספת, כמו שבניו יורק כל כך אוהבים, והשיגו את השם הכי גדול שהסתובב לאחרונה בעולם הבייסבול: מסהירו טנאקה.

מסהירו טנאקה מגיש נבחרת יפן בייסבול. Koji Watanabe, GettyImages
עוד כוח רציני ליאנקיז. טנאקה/GettyImages, Koji Watanabe

היכולת של המגיש היפני בן ה-25 גרמה למלחמת הצעות מצד קבוצות הליגה, החל מהרגע בו הודיע כי הוא עוזב את קבוצתו רקוטן גולדן איגלס ומעוניין לעבור לשחק ב-MLB. היאנקיז הם אלו שזכו במכרז וישלמו לו 155 מיליון דולר בשבע השנים הבאות, כאשר 20 מיליון נוספים יועברו לקבוצה היפנית.

בעונה שעברה, במסגרת הליגה היפנית, טנאקה סיפק מספרים מדהימים. הוא סיים במאזן של 24 ניצחונות ואפס הפסדים ועם ERA של 1.27. לאורך הקריירה שלו בליגה היפנית, מאז 2007, טנאקה השיג מאזן של 35:99 עם ERA של 2.30 ו-1,238 סטרייקאאוטים. עכשיו מגיע האתגר הגדול מבחינתו - להשתלב בליגה הקשה מכולן. היאנקיז ניצחו במירוץ להחתמתו את לוס אנג'לס דודג'רס, אריזונה, שיקגו קאבס ושיקגו ווייט סוקס, כאשר הציעו את הסכום הגבוה ביותר ששולם אי פעם עבור מגיש שנמצא במעמד של שחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully