וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "יש לנו עוד כלים מלבד מצבים נייחים"

22.1.2014 / 17:32

אחרי הניצחון על חיפה, בקבוצה מתכוננים לשמירות כפולות של היריבות במצבים נייחים. נאסר שזכה לביקורת לא צפוי לחזור להרכב

one

סיראז' נאסר לא צפוי לחזור להרכב הפועל באר שבע במשחק בקרית שמונה, זאת הבשורה העיקרית שעולה מתוך אימוני הקבוצה שתפגוש את היריבה היחידה שניצחה אותה בווסרמיל בסיבוב הראשון. כזכור, דווקא לאחר הניצחון על מכבי חיפה ספג הקשר ביקורת, בטענה שנראה מאוכזב מאי הכללתו בהרכב לקראת המשחק ונראה מפוזר במשחק.

ללא קשר, אלישע לוי מעדיף את גליינור פלט שנמצא בכושר מצוין וכבש בכל אחד משלושת משחקי הבית האחרונים. את אביתר אילוז ולוטם זינו שנפצעו במשחק האחרון ולא ייכללו בסגל, אמורים להחליף בן תורג'מן, שיפתח באגף השמאלי, וקובי דג'אני. האחרון שמאוכזב ממעמדו יקבל הזדמנות נוספת להוכיח שמקומו בהרכב. הקשר פיראס עוואד ביקש לעזוב את הקבוצה ולעבור לבני לוד, שכבר פנתה רשמית להנהלה. אלישע לוי טרם החליט סופית האם לאשר את המעבר.

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע עם אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אלישע לוי מעדיף את גליינור פלט על פניו. סיראז' נאסר/ברני ארדוב

בנושא אחר: במועדון מתרגלים לעובדה שקבוצות ליגת העל ישתפו יותר שחקנים בשמירה על החלוצים במצבים נייחים. "אחרי המשחק נגד חיפה, כולם פתאום מדברים על נתונים סטטיסטיים, הפכו אותנו לקבוצה שכובשת רק ממצבים נייחים, אבל לכל דבר יש פתרון. יש לנו עוד כלים מלבד מצבים נייחים", אמרו בקבוצה.

במועדון ינסו לקדם מחר העברת ניקולאס פלצ'וק לאחת מקבוצות ליגת העל. מ.ס אשדוד מעוניינת בשחקן, אבל ראשיה כבר הבהירו לאלונה ברקת שעליה להפחית בסכומי ההעברה שהיא דורשת עבור השחקן. באשדוד מצפים לקבל את השחקן בחינם, אבל מוכנים להגיע לפשרה במטרה להחתים את פלצ'וק על חוזה עד תום העונה, אז תחליט באר שבע האם לממש את האופציה עליו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully