וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "סופו לא הכי בריא, אינגלס יחזור לעצמו"

22.1.2014 / 19:20

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת פרטיזן (ה', 21:05, ישיר בוואלה! ספורט) וביקש מהקהל להתעלות. היקמן: "לא מודאג מאינגלס"

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד משימה לא פשוטה מחכה לו. דיוויד בלאט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תחפש מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט) ניצחון מספר 15 ברציפות מול פרטיזן בלגרד ביד אליהו. הצהובים שנותרו מושלמים אחרי שלושה ניצחונות בשלב הטופ 16 נראו טוב בשבוע שעבר מול ז'לגיריס קובנה וכעת הם ינסו להמשיך במומנטום החיובי גם מול היריבה הסרבית שתעמוד מולה. ביום ראשון החבורה של דיוויד בלאט השיגה ניצחון ליגה נוסף על גלבוע/גליל עליון שמולה כמעט החליקה, אבל הצליחה לרדת כשידה על העליונה. סופוקליס שחורציאניטיס חזר לאימונים ורק מחר יוחלט לגבי שיתופו.

דיוויד בלאט פתח את דבריו במסר לקהל: "אני מאמין ומקווה שאנחנו נראה את התמיכה המאסיבית של האוהדים, שאנחנו יכולים ורגילים לקבל מהקהל שלנו, כמו שפרטיזן מקבלת בבית. זה לאו דווקא מספרים אלא תשוקה. אני מאמין שהקהל שלנו יהיה שם בשבילנו מחר. זה משחק חשוב נגד קבוצת טופ 16 שמשחקת כדורסל טוב ומקשה על כל יריב, ואפילו מצליחה לנצח קבוצה גדולה כמו צסק"א מוסקבה. הם סיפקו משחקים תחרותיים מול ריאל מדריד ובאיירן במינכן. אנחנו מכירים את פרטיזן, שהשנה היא קבוצה מצוינת עם הרבה כישרונות והרבה לחימה. אנחנו יודעים מה עלינו לעשות כדי להתגבר עליה, אבל קל זה לא יהיה".

בלאט התייחס גם למצבו של סופוקליס שחורציאניטיס והודה: "סופו לא הכי בריא, אני יכול להגיד בוודאות. הוא ניסה להתאמן ולא סיים את האימונים. נראה איך הוא יהיה מחר, מצבו לא הכי טוב, אבל הוא ינסה. אנחנו נדון בכל מה שקשור להכנה שלו, אם בכלל אפשר להכין אותו למשחק, רק במהלך היום. הצוות הרפואי ייקח את ההחלטה, אני לא מחלק זריקות לאף אחד".

באשר לירידה בכושרו של ג'ו אינגלס, אמר בלאט: "הוא עבר תקופה לא טובה, אבל הוא יחזור לעצמו. הוא מתאמן מצוין ואנחנו מאמינים שהוא ישתפר. לפעמים כשהקבוצה רצה, אתה לא עושה הכול כדי להחזיר את השחקן. שחקנים אחרים קיבלו דקות יותר משמעותיות, אבל הוא יהיה בסדר. הוא יחזור לעצמו".

ניקולה וויציץ' מנהל מכבי תל אביב באימון. ברני ארדוב
התאמן במקום סופו. ניקולה וויציץ'/ברני ארדוב

על היעדרותו של המאמן היריב דושקו וויושביץ' בגלל בעיות רפואיות, אמר בלאט: "אני מאחל למאמן פרטיזן התאוששות מהירה והרבה מאוד בריאות, זה הדבר החשוב ביותר. העוזר שלו כבר החליף אותו מספר פעמים השנה עקב המצב הבריאותי. הוא יודע מה הוא עושה ועשה עבודה טובה במשחקים בהם הוא אימן. אנחנו לא בונים על זה".

ריקי היקמן אמר בסיום האימון: "יש להם קבוצה חזקה וקשוחה, הם ישחקו חזק ונצטרך לבוא להיות מרוכזים, לא להעניק להם הזדמנויות קלות לקלוע". לשאלה כיצד הם מרגישים שמנהלי קבוצות היורוליג לא בחרו בהם למצטייני העונה השיב הגארד: "הם יכולים לבחור, כל עוד אנחנו מנצחים - זה מה שמדבר עבורנו?. היקמן נשאל גם על התקופה הרעה שעוברת על ג'ו אינגלס והשיב: "ג'ו בסדר, הוא עובד קשה באימונים ועושה מה שהוא צריך לעשות. אני לא מודאג מהיכולת שלו?.

פרטיזן בלגרד, כאמור, הגיעה לישראל ללא מאמנה דושקו וויושביץ' שסובל מבעיות רפואיות ולא ינהל את המשחק כאשר ולימיר גשיץ' עוזרו יחליפו. פרטיזן ניצבת במקום השישי בבית ו' עם מאזן על ניצחון ושני הפסדים. במחזור הראשון הסרבים הובסו על ידי ריאל מדריד ולאחר מכן נוצחו על ידי באיירן מינכן, אבל בשבוע שעבר הם חגגו ניצחון בכורה בנקודה (72:73) על צסק"א מוסקבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב באימון. ברני ארדוב
מחמם את הידית. ריקי היקמן/ברני ארדוב
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם המנהל ניקולה וויצ'יץ'. ברני ארדוב
מתכונן למירוץ לנשיאות? שמעון מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully