וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב יבחרו את תלבושת המשחק

האדומים חשפו 3 עיצובים שונים, ותיערך הצבעה שתקבע את התלבושת בעונה הבאה. זגורי: "אנסה להשפיע על התוצאה"

one

הפועל תל אביב משיקה היום קמפיין ראשון מסוגו במועדון במסגרתו יחליטו אוהדי הקבוצה באופן בלעדי באיזו תלבושת ישחקו האדומים בעונה הבאה.

בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון ייחשפו שלושה עיצובים שונים לבחירה, ובשבוע הקרוב תיערך הצבעה בין כ-60,000 האוהדים האדומים החברים בעמוד הפייסבוק, ובסיומה החולצה שתזכה במירב ההצבעות תוכרז כחולצת המשחק הרשמית של הפועל בעונה הבאה.

אוהדי הפועל תל אביב בוחרים את חולצת המשחק הרשמית. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
איזו מהן הכי אהבתם?/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

בעונה הבאה חברת UMBRO תשוב לאמץ את הקבוצה, שיתוף פעולה שזכור לטובה מעונות קודמות שהגיע לשיאו בעונת הדאבל 2009-2010.

במרכז החברה שבבריטניה מגלים עניין רב בקמפיין הייחודי שיוזם המועדון, ונציגי החברה יצרו קשר עם אנשי הפועל ת"א וסיפרו כי המהלך השיווקי יוצע גם לקבוצות מובילות נוספות באירופה ובכל העולם, המעוניינות לשתף את האוהדים ולאפשר להם להכריע בנושא מרכזי כמו בחירת החולצה הרשמית תוך כדי יצירת חוויה משפחתית כוללת מהתחרות עצמה.

גם בקרב שחקני הקבוצה שזכו להצצה מקדימה בדגמי החולצות, מעוררת התחרות עניין רב, כשלכל שחקן יש את האופציה המועדפת עליו ולכן לא ניתן להצביע על פייבוריטית ברורה, "שלוש החולצות יפות מאוד ואהיה מרוצה בכל מקרה, אבל יש דגם אחד שאני יותר אוהב מכולם", אמר ישראל זגורי, "אני אנסה להשפיע על התוצאה ואגיד לכל החברים והמשפחה שלי שחברים בפייסבוק הרשמי של הפועל להצביע עבורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully