וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניר ענבר מקים קבוצת רכישה

בדרך לעידן חדש אצל האדומים? המנכ"ל לשעבר גייס מספר אנשי עסקים בשבועות האחרונים במטרה לרכוש את המועדון מידי חיים רמון. הקבוצה במו"מ עם כמה אנשי עסקים אמידים, שאחד מהם אמור לעמוד בראשה. בכירים בהפועל תל אביב אישרו את הידיעה

one

בדרך לעידן חדש בהפועל תל אביב? קבוצת רכישה בראשותו של מנכ"ל הפועל תל אביב לשעבר, ניר ענבר, החלה במו"מ עם מספר אנשי עסקים אמידים, במטרה להפוך בסופו של דבר לבעלים של האדומים ולהחליף את הבעלים הנוכחי חיים רמון. בשבועות האחרונים, כשכבר נראה היה שהפועל תל אביב לא תימכר, החל המנכ"ל לשעבר עו"ד ניר ענבר לגייס אנשי עסקים על מנת לרכוש את הקבוצה. מדובר במספר אנשי עסקים שאינם אמידים במיוחד, ועל כן קבוצת הרכישה מקווה כי המשקיע שיגויס לטובת המשימה יוכל לעמוד בראשה.

כשיימצא אותו רוכש, תיכנס הקבוצה למו"מ מתקדם לרכישת הפועל תל אביב. חשוב לציין כי התוכנית כוללת גם את הרחבת אצטדיון בלומפילד, שכן אותה קבוצת רכישה מעוניינת להשקיע בהרחבת האצטדיון על מנת להגדיל את ההכנסות ממכירת כרטיסים.

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו
בדרך לעזוב? חיים רמון/קובי אליהו

בהנהלת הפועל תל אביב סירבו להתייחס לידיעה. אך אישרו שמתקיים משא ומתן בנושא. כרגע מדברים על מו"מ רציני, אך המכשול הוא עדיין הסכום לרכישת הקבוצה, מאחר ואותם אנשי עסקים לא העמידו הצעה גבוהה לרכישה ומחכים לקבל תנופה מאיש העסקים שיגיע, אם וכאשר. בכל אופן, ישנה אופטימיות בהפועל תל אביב, ואם משא מתן זה יבשיל הקבוצה תעבור מידי רמון ואנשי דירקטוריון.

בתוך כך, האדומים ממשיכים לעסוק בסוגיית עומר דמארי. לוואלה! ספורט נודע כי שני אנשי עסקים מכובדים, אוהדי הקבוצה, הסכימו לתרום כשלושה מיליון שקלים לטובת השארת החלוץ. השניים יתרמו את הכסף, בתנאי שעידו חג'ג' יתחייב להכניס לקופת המועדון עוד כשני מיליון שקלים על מנת לכסות את הגירעון ולהשאיר את מלך השערים של הליגה באדום. חג'ג' אמר: "אנחנו לא נכריח את דמארי לחתום במקום שהוא לא רוצה, והוא לא ישחק בארץ בשום קבוצה אחרת. הדברים שלו ריגשו אותנו, ונדאג שאם הוא יעבור זה יהיה רק לאירופה שם הוא רוצה להתקדם מבחינה מקצועית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • חיים רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully