וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: תפאורה למשחק העונה

22.1.2014 / 11:22

רגע לפני המשחק בין הרבלס להאמרס, ייערכו שלושה משחקים, כשרמת השרון תתמודד עם רחובות, ירושלים עם כוכבי הצפון ובאר שבע תתעמת גם בענף הזה עם חיפה

ג'ונתן קוראן רמת השרון האמרס. סטס איבאנוב, ליגת הפוטבול הישראלית,
ג'ונתן קוראן וההאמרס מתכוננים למשחק העונה/סטס איבאנוב, ליגת הפוטבול הישראלית

רגע לפני משחק העונה של ליגת הפוטבול הישראלית, בין יהודה רבלס לרמת השרון האמרס, ייערכו בסוף השבוע הקרוב שלושה משחקים נוספים. בחמישי יתקיימו שני משחקים: ירושלים קינגס תארח את כוכבי הצפון (21:00, אצטדיון קראפט) ואילו רחובות סילברבקס בקרב קצוות מול ההאמרס (21:00, רמלה). בשבת יושלם המחזור עם משחק בין באר שבע בלאק סווארם לחיפה אנדרדוגס (21:30, מיכה רייזר).

ירושלים קינגס (3:1) - כוכבי הצפון (2:1), חמישי, 21:00, אצטדיון קראפט

קרב תחתית במשחק ההשלמה למפגש שבוטל בגלל הסופה בירושלים בחודש שעבר. ההתקפה של האורחים גמגמה פעם נוספת בשבוע שעבר מול הטרופרס והיא תנסה לצאת לדרך חדשה מול הגנת המלכים, שהייתה מצוינת נגד הפיונירס במשחקה האחרון לכל אורך המחצית הראשונה, אך התפרקה לחלוטין לאחר ההפסקה.

רחובות סילברבקס (4:0) - רמת השרון האמרס (0:3), חמישי, 21:00, המגרש ברחוב מאיר בינט (רמלה)

כאמור, בשבוע הבא יתייצבו הפטישים למשחק העונה מול הרבלס ובינתיים, הם ינסו להגיע לשם ללא תקלות מיותרות מול נועלת הטבלה, שעדיין מחפשת את הניצחון הראשון של המועדון. על הנייר זה נראה כמו משחק חד צדדי לחלוטין, שעשוי להסתיים גם עם תבוסה. אבל כמו שאנחנו יודעים, הדבר הכי בטוח בפוטבול הוא שאין שום דבר בטוח בפוטבול.

באר שבע בלאק סווארם (3:2) - חיפה אנדרדוגס (2:2), שבת, 21:30, מיכה רייזר (באר שבע)

המשחק הכי מעניין של סוף השבוע עשוי להתברר כקריטי במירוץ לפלייאוף של שתי הקבוצות, שמנסות לתפוס את כרטיס הווילד קארד וממוקמות במרכז הטבלה. באר שבע הפגינה יכולת חלשה וחטפה מהרבלס בשבוע שעבר, האנדרדוגס דווקא מגיעים לבירת הנגב מלאי אופטימיות לאחר תצוגה מכובדת מאוד מול ההאמרס לפני שבועיים.

לאתר ה-IFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully