וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נמצא הכסף להשאיר את דמארי?

שני אנשי עסקים הסכימו לתרום 3 מיליון שקל לטובת העניין, תלוי בתרומה של עידו חג'ג': "הדברים של דמארי ריגשו אותנו"

האם נמצא הכסף להשאיר את עומר דמארי עד תום העונה לפחות בהפועל תל אביב? לוואלה! ספורט נודע כי שני אנשי עסקים מכובדים, אוהדי הקבוצה, הסכימו לתרום כשלושה מיליון שקלים לטובת השארת החלוץ. השניים יתרמו את הכסף, בתנאי שעידו חג'ג' יתחייב להכניס לקופת המועדון עוד כשני מיליון שקלים על מנת לכסות את הגירעון ולהשאיר את מלך השערים של הליגה באדום.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימישיכו להילחם עליו. דמארי/ברני ארדוב

חג'ג', ששהה באנגליה בימים האחרונים, נפגש עם שני אנשי עסקים, שאחד מהם הוא מקורבו האישי, והאחרון הסכים להתגייס על מנת להשאיר את דמארי בקבוצה, אולם זה בתנאי שחג'ג' עצמו כאמור יזרים כסף מכיסו. בשלב זה טוענים בהפועל כי חג'ג' בדרך לשכנוע, אך עם דחיפה נוספת מאוהדי הקבוצה, הוא ידאג שהחלוץ הלוהט יישאר בהפועל. "הכל בידיים של עידו", אמר גורם בהפועל. "ואם הוא יחליט לשים עוד שני מיליון שקל, דמארי יהיה עד סוף העונה לפחות. אנשים לא מבינים כמה הוא הפך להיות אדום בנשמה, ואנחנו בטוחים שהוא בסופו של דבר יזרים את הכסף".

חג'ג', שכבר נחת בישראל, עדיין לא החליט כיצד יפעל אך הסכים להגיד: "אנחנו לא נכריח את דמארי לחתום במקום שהוא לא רוצה, והוא לא ישחק בארץ בשום קבוצה אחרת. הדברים שלו ריגשו אותנו, ונדאג שאם הוא יעבור זה יהיה רק לאירופה שם הוא רוצה להתקדם מבחינה מקצועית". בנוסף, חג'ג' הציע לעלות את מחרי הכרטיסים במשחק הגביע מול הפועל חיפה לכ-300 שקלים על מנת לגייס עוד כסף לטובת דמארי, אך לאחר ששמע המחאה נגד המהלך, הוא החליט לרדת מהנושא.

בכל אופן, כרגע בהפועל עדיין בוחנים את ההצעה של סלטה ויגו לגבי דמארי. בהפועל לא שוללים לחלוטין מעבר שכזה, אך גם לא מתלהבים להעביר את החלוץ בהשאלה לקבוצה שנמצאת בבעיות כספיות וגם לא בטוחה במקומה בליגה הבכירה בעונה הבאה. כמו כן, בהפועל טוענים כי יש משא ומתן עם שתי קבוצות מאירופה ומקווים שהדברים יבשילו להצעה רשמית על החלוץ. ההערכה במועדון היא כי עד ליום חמישי תהיה תשובה ברורה לגבי העתיד של דמארי בקבוצה - אם החלוץ יעזוב או יישאר לפחות עד תום העונה.

גם מכירת איתי שכטר עדיין עומדת על הפרק מבחינת האדומים. ובנושא אחר: האדומים השיקו היום קמפיין, במסגרתו יחליטו אוהדי הקבוצה באופן בלעדי באיזו תלבושת ישחקו האדומים בעונה הבאה. בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה ייחשפו שלושה עיצובים שונים לבחירה, ובשבוע הקרוב תיערך הצבעה.

עידו חג'ג', מבעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
"נדאד שאם דמארי יעבור זה יהיה רק לאירופה שם הוא רוצה להתקדם מבחינה מקצועית". חג'ג'/קובי אליהו

מעבר לעניין החלוץ, היום תיפתח מכירת הכרטיסים למשחק מול בית"ר ירושלים שיתקיים ביום א' (20:50, רדיוס בנתניה). מחירי הכרטיסים יעמדו על 100 שקל למבוגר ו-50 שקל לילד/אישה/חייל (לא כולל עמלת משרד הכרטיסים).

בשל הצורך הברור במניעה מאוהדי היריבה לרכוש כרטיסים ליציעי הפועל, החליטה הנהלת הקבוצה בצוותא עם עמותת האדומים לערוך את מכירת הכרטיסים במתחם חודורוב בלבד וזאת רק לאחר הצגת מנוי או כרטיס חבר עמותה. המכירה במשרד שבמתחם חודורוב תיעשה היום יום רביעי- 12:00-19:00, יום חמישי- 10:00-19:00, יום שישי-10:00-14:00. אם יישארו כרטיסים, הקבוצה תודיע על שעות המכירה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully