וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "נצטרך לשחק איכותי כדי לנצח את בודיבלניק"

21.1.2014 / 22:15

מאמן הפועל ירושלים מודע לגובה המשוכה, שנשרה מהיורוליג ליורוקאפ: "חשוב לשחק טוב בבית" (ד', 19:00, ספורט1)

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, רונאלד דופרי, לצד המאמן בראד גרינברג. ברני ארדוב
ימשיכו בהידרה? אליהו, גרינברג ודופרי/ברני ארדוב

לאחר הניצחון אמש (שני) על הפועל חולון, הפועל ירושלים תנסה להמשיך את המומנטום כשתפגוש מחר את בודיבלניק האוקראינית (רביעי, 19:00, ספורט1). כבר לאחר ניצחון הליגה, הדגיש המאמן בראד גרינברג בחדר ההלבשה כי מדובר "במשחק עונה" וכי "צריך להיות מפוקסים". הירושלמים נמצאים במאזן של 0:2 בשלב ה-32 האחרונות של היורוקאפ, בעוד האוקראינים, שנשרו מהיורוליג, במאזן 1:1. השחקנים הבולטים של היריבה הם דריוש לברינוביץ' הוותיק, ריקי מינארד, דוואן סאמרס ובלייק אהירן האמריקאים.

?חשוב לנו לשחק טוב בבית", הוסיף גרינברג. "יש לנו הזדמנות לעלות למאזן 0:3, אבל אנחנו יודעים שתתייצב מולנו יריבה איכותית וקשוחה. נצטרך להציג כדורסל איכותי על מנת לנצח?.

יניב גרין אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "מדובר במשחק מאוד חשוב, שיכול לקבוע לנו את העונה האירופאית. יש אווירה טובה בקבוצה ואנחנו נהנים לשחק ביחד". גרין, שקיבל דקות במשחק אמש והציג יכולת טובה, הוסיף: "יש משחקים שאני משחק יותר, יש משחקים שאני משחק פחות. בתקופה האחרונה אני מרגיש טוב. הכי חשוב שנמשיך לנצח". על שיתוף הפעולה שלו עם ליאור אליהו אמר גרין: "אני וליאור מכירים אחד את השני המון זמן, שיחקנו ביחד המון זמן, גם בנבחרת, אנחנו משלימים אחד את השני טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully