וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא ויתרה על אופציית מגרלשווילי

21.1.2014 / 16:23

על אף סירובה של לרנקה לשחררו, המועדון והשחקן בשיחות עם הקבוצה הקפריסאית. ריקרדו לובו הוצע לקבוצה, מולמו שוחרר

one

הפיצוץ בין חיים מגרלשווילי ללרנקה אמש (שני), והעובדה שהבעלים של א.א.ק לרנקה החליט כי יישאר בקפריסין, לא גרמו לבית"ר ירושלים לוותר. בבית"ר מפעילים מספר גורמים שינסו לסייע, וכמו כן השחקן מנסה לשכנע את אנשי לרנקה לקבל את החלטתו לחזור ארצה ולשחררו לבית"ר. יש לציין כי מגרלשווילי היה משוכנע כי הוא מצטרף לבית"ר. אשתו ובתו אף הגיעו בסוף השבוע לארץ לאחר שפינו חלק גדול מהדירה בלרנקה.

הסיטואציה הנוכחית משאירה את בית"ר ירושלים בשלב זה של העונה ללא מגן שמאלי. בבית"ר כבר הודיעו ללנדרי מולמו לחפש קבוצה, והערב הוא הגיע לסיכום עם הנהלת המועדון על התרת חוזהו ומחר הוא יעזוב את המועדון.

האפשרות הבכירה מבין הישראלים היא של שמואל שיימן ממכבי חיפה, אך לא ברור האם יעקב שחר יסכים להשאילו. אם תחליט בית"ר לנסות להחתים מגן זר, היא תצטרך לוותר על אופציה של חלוץ זר ולמצוא חלוץ ישראלי. במצב כזה עשוי שלומי ארבייטמן לעלות מחדש על הפרק, בתנאי שיוריד משמעותית מדרישותיו. ארבייטמן הביע רצון להצטרף לבית"ר ולכן ייתכנו התפתחויות.

אגב, אם בית"ר תחליט להחתים מגן זר, דושאן מאטוביץ', שאיבד את מקומו בהרכב עירוני קרית שמונה בשבועות האחרונים, עשוי להוות אופציה. ישנה גם אפשרות כי בבית"ר יוותרו על צירוף מגן שמאלי, כאשר שי חדד ודור מלול יאיישו את העמדה עד לתום העונה.

בקבוצה מעוניינים להתחזק גם בחלק הקדמי ומי שהוצע לקבוצה הוא החלוץ הברזילאי בן ה-29 של קבוצת דוקסה הקפריסאית, ריקרדו לובו. לובו, 29, שיחק בקבוצות קטנות בברזיל וב-2010 עבר לליגה היפנית השנייה שם הופיע בשלוש קבוצות שונות. בקיץ האחרון נחת בקפריסין ובחצי העונה החולפת כבש שמונה שערים במדי דוקסה מהליגה הבכירה. ארבעה מהשערים הובקעו מהנקודה הלבנה.

חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רוצה לארץ/ברני ארדוב

בבית"ר הפעילו לחצים רבים על הנהלת הפועל תל אביב והמשטרה אמש, ולאחר מספר שיחות הוגדלה כמות הכרטיסים לאוהדי בית"ר לקראת המשחק בבלומפילד ביום ראשון הקרוב מ-900 ל-1,500. ייתכן שבהמשך יינתנו לאוהדי בית"ר כ-300 כרטיסים נוספים. המשטרה אישרה את כניסתם של כ-12 אלף איש לאצטדיון ודורשת אזור חיץ של קרוב ל-2,000 מקומות.

המאמן רוני לוי התקשר אמש לשי חדד כדי לשאול בשלומו. חדד סובל מזעזוע מוח בעקבות הפגיעה בראשו במשחק ההפסד לרמת השרון, ונצטווה לנוח מספר ימים. בבית"ר עדיין לא נרגעו מהמשחק בשבת, וגם אמש, כאשר ראו השחקנים את אירועי המשחק, העיר עוזר המאמן דוד אמסלם לשחקנים: "תראו כמה פעמים הם לוקחים אתכם בתקלים. פעם, פעמיים - אפשר, אבל לא כל פעם. אתם בית"ר ירושלים, אתם משחקים בבית ואין מצב שזה יקרה". אופיר קריאף צפוי לחזור להרכב נגד הפועל תל אביב לאחר שנעדר נגד רמת השרון עקב צהובים.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully