וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "מאריץ' פלופר, אינגלס במשבר"

21.1.2014 / 15:25

מנהל מכבי תל אביב מדבר על רצף הניצחונות, מגן על פניני, לא מסתיר את הבעיה של אינגלס ומרוצה ממוסר העבודה של רייס. ראיון עם בונוס: הצצה לאימון הגבוהים של הצהובים

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב החלה באימוניה לקראת משחק היורוליג ביום חמישי מול פרטיזן בלגרד ביד אליהו. הצהובים עם רצף של 14 ניצחונות בכל המסגרות, כולל שלושה ניצחונות בשלב הטופ 16. "לא הייתי מדוכא כשהפסדנו ואני לא ממהר לשמוח כשאנחנו מנצחים", אמר מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ' בראיון לוואלה! ספורט. "אני לוקח את זה בפרופורציות הנכונות, כי אני יודע שמה שחשוב הוא להתמקד בגביע בפברואר ולעלות לפיינל פור, אנחנו מכבי תל אביב ואנחנו רוצים לזכות בכל הגביעים. לכל קבוצה יש עליות וירידות עכשיו אנחנו למעלה והכל הולך, אבל אם יהיו ירידות צריך להיות מוכנים גם לכך".

שחקני מכבי תל אביב. GettyImages
המטרה ברורה: זכייה בכל התארים/GettyImages

מי שישוב היום לאימונים הוא סופוקליס שחורציאניטיס, הסובל מפציעה בקרסול. "סופו בטוח יהיה בסגל הקבוצה, הקרסול שלו עדיין נפוח וכואב אבל נקווה שהוא יתאמן עם הקבוצה, נראה מה יהיה איתו וכמה הוא ישחק בחמישי", אמר מנהל מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ', והתייחס למפגש עם הסרבים: "פרטיזן היא קבוצה מאוד מסוכנת, ידוע שהיא תמיד מגיעה לשיא שלה בחודש פברואר".

בשבוע הבא מצפה למכבי תל אביב מפגש פיקנטי ביורוליג מול ריאל מדריד החזקה.

"ריאל זה משהו אחר, אם נצליח לנצח את גם את המשחק הרביעי המשחק מול ריאל, זה יהיה עבורנו כמו משחק בונוס, זה משחק חוץ והיא קבוצה שמשחקת נהדר בבית, אין ספק שזה אתגר עצום ומוטיבציה אדירה עבור השחקנים. אבל כרגע אנחנו באמת מתרכזים בפרטיזן. זה עדיין רחוק מאיתנו, בטח כשיש לנו שלושה משחקים לפני ריאל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו: וויצ'יץ' מאמן את הגבוהים של מכבי תל אביב

כזכור, לפני שבוע החליטה הנהלת ארגון היורוליג לקנוס את גיא פניני על 13 אלף יורו בעקבות התקרית עם אלכס מאריץ', המנהל מגן נחרצות על פניני: "גיא פניני לא עשה את זה בכוונה, אני לא מכיר מישהו שיכול לחשוב על לעשות דבר כזה וגם לבצע את זה במהירות כפי שהדברים קרו".

האם מה שנכתב על פניני בתקשורת השפיע עליו?

"בכנות, אני לא חשב שגיא לוקח ללב כל כך את התקשורת, זה לא היה גרוע כמו שעשו מזה, רואים בכל המצלמות שהוא לא רץ בכוונה לעשות את זה , זה מסוג הדברים שקורים. אם הייתי חושב שהוא עשה את זה במתכוון לא הייתי אומר מילה אבל במהירות שזה קרה והקצב המהיר של המשחק אף אחד לא חושב לתפוס מישהו באשכים".

מה דעתך על התגובה של אלכס מאריץ'?

"אלכס הוא אחד הפלופרים הגדולים של היורוליג, הוא הגיב כאילו מישהו ירה בו ברובה ונפל על הפרקט בהגזמה".

גיא פניני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא בכוונה. פניני/יוסי ציפקיס

"ג'ו אינגלס נמצא בתקופה רעה, כשבמכבי תל אביב מרבים לשוחח עם השחקן, שלא מרבה לקבל דקות לאחרונה ובעיקר מבלה על הספסל, וזאת אחרי שהיה מהשחקנים הבולטים בצהוב בתחילת העונה.

מה גורם למשבר של ג'ו אינגלס?

"ללא ספק זה סוג של משבר. לפעמים הביטחון. זה דומה לסיטואציה שטייריס היה בה בתחילת העונה, רייס עבד קשה, וגם אינגלס ייצא מזה רק בעבודה קשה. דיברנו איתו והוא יודע שבשלב הזה של העונה ומהמשבר הזה יש רק דרך אחת לצאת וזה דרך עבודה קשה, לכל שחקן יש עליות וירידות".

ומה לגבי רייס, הנמצא במומנטום טוב?

"טייריס עד היום לא לקח אפילו יום אחד של חופשה. אני ממש הייתי צריך להכריח אותו לקחת יום חופש ביום שני האחרון. בשעות הבוקר הוא מגיע ועובד עם המאמנים, על פיתוח היכולות שלו, הוא מבלה לא מעט במכון כושר, יושב גם בחדר הווידאו ויחד עם מחלקת הסקאוטינג אנחנו מבצעים ניתוח, ואלו התוצאות".

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עבודה, עבודה ועבודה. רייס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully