וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוקלת לפנות לפיפ"א בעניין מרינקוביץ'

21.1.2014 / 8:19

המועדון טוען שהחתימה של הקשר באוסטרליה אינה חוקית עקב ההסכם איתו. גורם: "נמאס לכץ שעושים לו כל הזמן תרגילים"

one

הפועל חיפה שוקלת לפנות לפיפ"א כדי שזו תבדוק את חתימתו של נבוישה מרינקוביץ? בפרת? גלורי מהליגה האוסטרלית. לטענת אנשי המועדון, להפועל חיפה יש אופציה בתום העונה לרכוש את כרטיסו של הקשר הסרבי כך שהם טוענים שהחתימה באוסטרליה אינה חוקית והכוונה היא לתת למוסד הבינלאומי להחליט בעניין. "יואב כץ זועם על מרינקוביץ?", אמר גורם בחיפה, "נמאס לו שעושים לו כל הזמן תרגילים כאלה והוא שוקל ללכת בנושא הזה ראש בראש?. אגב, כץ מתכוון גם לשלוח להתאחדות האוסטרלית דרישה שלא לאשר את החתימה של מרינקוביץ' בפרת? גלורי.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוון לוותר למרינקוביץ'. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בהפועל חיפה מרוצים מאוד מהתפוקה של שני השחקנים המושאלים שלה אתמול (שני) במשחקי הליגה הלאומית. אלי אלבז, שהושאל לאחי נצרת, כבש אתמול צמד, בעוד ששחר הירש, שמושאל להפועל עפולה ומבוקש על ידי הפועל ניר רמת השרון ובני יהודה, כבש שער נצחון ונמצא בכושר מצוין. בהפועל חיפה לא פוסלים חזרה של הירש לקבוצה עוד העונה אם הבעיות בעפולה לא ייפתרו.

מרווין קליסטיאן, קשר בן 25, ממוצא ניגרי יחל להיבחן היום בקבוצה, זאת למרות שהכוונה היא עדיין להחתים את אבלייארס או קרקוטיץ'. במקביל, נרשמה התקדמות במשא ומתן עם מתיאס אנריקה אבלייארס ובקבוצה מקווים מאוד שהוא יגיע. במקביל ממשיכים הכישושים עם מילוש קרקוטיץ? המונטנגרי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully