וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "כאן יש לי דקות כדי להוכיח את עצמי. כיף לי"

20.1.2014 / 21:36

אליהו מאושר בירושלים, גם גרינברג מחמיא אחרי ההצגה בחולון: "הוא מפלצת". ליובין: "יש מחיר גבוה על קידום צעירים"

הפועל ירושלים רשמה הערב (שני) ניצחון עשירי ברציפות בליגה, ושמרה על מקומה בראשות טבלת ליגת העל, גם לאחר משחק חוץ לא פשוט באולם הפחים מול הפועל חולון, שהסתיים בניצחון 64:71. האדומים נהנו מתצוגה נפלאה של ליאור אליהו, שרשם שורה סטטיסטית מעולה - 25 נקודות ו-15 ריבאונדים.

"ליאור נתן משחק יוצא מהכלל, כמו מפלצת", החמיא מאמן ירושלים, בראד גרינברג. "זו המילה היחידה שאני יודע בעברית. זה מה שאומרים אצלנו על שחקן שנתן משחק גדול".

ניצחון עשירי רצוף לירושלים, 64:71 בחולון

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, רונאלד דופרי, לצד המאמן בראד גרינברג. ברני ארדוב
אידיליה בבירה. אליהו חוגג עם דופרי וגרינברג/ברני ארדוב

גרינברג היה מרוצה בעיקר מההגנה של האדומים בסיום: "קשה מאוד לנצח פה, הם קבוצה טובה. ההגנה שלנו היתה הערב יוצאת מהכלל, עצרנו אותם על 30% מהשדה. דרווין קיצ'ן מוציא אנשים מהמשחק, היום הוא עצר שחקן נהדר כמו סקוטי ריינולדס. הוא עושה הרבה דברים שעוזרים לקבוצה לנצח. היתה בעיית עבירות לדאנקן ופראחוסקי במחצית הראשונה, אבל יניב גרין עשה עבודה נהדרת במחצית השנייה"

ליאור אליהו הסביר בסיום: "כיף לי בירושלים, יש לי זמן להוכיח את עצמי, גם מבחינת דקות. אנחנו בפורמה טובה, ברצף ניצחונות שרוצים לשמור עליו. תמיד קשה לשחק פה, וגם היום, שמח שידענו לנצח". על שיתוף הפעולה המצוין עם יותם הלפרין אמר: "אני ויותם משתפים פעולה מגיל 17, כיף לשחק איתו, כיף להיות בסביבה שלו".

יניב גרין אמר לוואלה! ספורט: "עשינו כאן ניצחון חשוב, באנו אגרסיביים ושלטנו במשחק מבחינת אגרסיביות ואינטנסיביות וזה היה המפתח, ידענו שתהיה אווירה חמה ובאנו לנצח את המשחק. אחננו בכושר טוב, עשינו 10 ניצחונות ומקווה שנמשיך כך ביום רביעי. מחכה לנו משחק חשוב. נחגוג את הניצחון הזה הלילה ונחשוב הלאה".

על ליאור אליהו אמר גרין: "ליאור היה טוב מאוד, הוא שיחק טוב ונראה שכיף לו לשחק".

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. ברני ארדוב
יש מחיר לקידום צעירים. ליובין/ברני ארדוב

בצד המפסיד, שלומי הרוש העניק קרדיט לאורחת על הניצחון: "הפועל ירושלים קבוצה מאוד טובה, השקיעו שם המון, יש שם מאמן מצוין. נתנו את כל מה שיכולנו, זה לא הספיק. רוב הזמן היינו צמודים והרגשנו באיזה שהוא שלב נוכל לעשות יותר אבל לא הצלחנו. ליאור אחד השחקנים היותר טובים שיש, הוא בתקופה טובה".

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין: "ירושלים קבוצה מוכשרת, נראית טוב. היינו אמורים להקשות עליהם. ניסינו בכל מיני דרכים. הגבלנו אותם התקפית, אבל כמה שחקנים עשו מהלכים גדולים. אייזק היה פחות טוב, מותר לו אבל זה משפיע, אנחנו קבוצה לא מלאת כלים. רם אליאספור עושה התקדמות גדולה, הוא עושה עבודה אדירה בהגנה. יכול להיות שאנחנו משלמים מחיר על קידום צעירים. אין לי ספק שהוא יהיה בעתיד שחקן נבחרת ישראל".

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן מול שחקן הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
מאוכזב. הרוש מול קיצ'ן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully