וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי הגדיל את מלגות הספורטאים

20.1.2014 / 17:02

ספורטאי הסגל לריו 2016 יזכו להכנסה חודשית גבוה יותר מדי חודש, כשחברי הסגל הבכיר ירוויחו 8,500 שקלים

מלגות התמיכה החודשיות הקבועות לספורטאים האולימפיים של ישראל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, מנהל הספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט, בדרך לריו 2016 ישודרגו החל מהחודש.

סכומי המילגה החודשית נקבעו בהתאם לקריטריונים מקצועיים של הישגים בהם הספורטאים נדרשים לעמוד תוך מעקב מקצועי קבוע של היחידה לספורט הישגי-הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל. הכניסה לסגלים תהיה אך ורק במקצועות אולימפיים ובתנאי תחרות אולימפיים ועל פי המלצת מנהלת הספורט ההישגי.

מדובר בארבעה סגלים: סגל זהב בו יקבל כל אחד מהספורטאים המשתייך אליו 8,500 שקלים בחודש. חברי סגל כסף יקבלו מילגה של 6,000 שקלים בחודש, חברי סגל ארד יקבלו 4,500 שקלים בחודש וחברי סגל בכיר יקבלו 3,000 שקלים בחודש. השידרוג הכספי המדובר מגדיל את היקף התמיכה השנתית של הקרן לתמיכה בספורטאים האולימפיים של ישראל נאמד בכ-600 אלף שקלים.

".

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי עם ירדן ג'רבי ג'ודאית ישראלית. ברני ארדוב
התנאים משתפרים. אלכס שטילוב וירדן ג'רבי/ברני ארדוב

על סגל הזהב (8,500 ש"ח לחודש) נכון להיום נמנים חמישה ספורטאים: לי קורזיץ, ירדן ג'רבי, מעיין דוידוביץ', אלכס שטילוב וסרגיי ריכטר. סגל הכסף נמנים נכון להיום שמונה עשר ספורטאים שיקבלו מילגה חודשים של 6,000 ש"ח ובינהם: גל נבו, יעקב טומרקין, עמית עברי, שחר צוברי, נמרוד משיח, אנה קנזייבה, קמילה מינקווה, טומי ארשנסקי, אופיר נצר. נכון להיום מקבלים 54 ספורטאים מלגות תמיכה אולימפיות חודשיות קבועות.

יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל אמר היום: "אני רוצה להודות לשותפים שלנו, משרד הספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט על נכונותם להגדיל את חלקם בקרן ובכך לאפשר מלגות חודשיות מתאימות יותר לספורטאים האולימפים. מלגה חודשית גדולה יותר ובמידת האפשר, גם חסות אישית מסחרית, יאפשרו לספורטאים להתרכז בראש שקט יותר בפן המקצועי ולהבטיח, הכנה טובה יותר לקראת הגשמת היעדים הספורטיביים שלהם".

יעל ארד, יו"ר ועדת הספורט של הוועד האולימפי בישראל ציינה: "אני גאה ושמחה על ההחלטה על הגדלת המלגות וזהו צעד ראשון בתוכנית לשיפור רווחת הספורטאי האולימפי בישראל, תכנית שבאה להסדיר את כל התנאים שיאפשרו לספורטאים האולימפיים שקט תעשייתי בחתירתם לצמרת העולמית. אני רוצה שהספורטאים יקומו כל בוקר בידיעה שיש מאחוריהם אנשים רבים שרוצים בהצלחתם ופועלים לרווחתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully