וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בן שהר סגר בארמיניה בילפלד

20.1.2014 / 11:00

החלוץ יושאל עד תום העונה מהרטה וינסה לעזור לקבוצה מהליגה השנייה לשרוד. יצטרף לחבריו החדשים במחנה בטורקיה: "זה צעד נכון. אני מרוצה והכי חשוב שאחזור לשחק"

בן שהר ישחק עד תום העונה בארמיניה בילפלד מהבונדסליגה השנייה. החלוץ הישראלי יגיע בהשאלה מהרטה ברלין כאשר לארמיניה לא תהיה אופציה לרכישתו. שני המועדונים סיכמו שהשחקן יושאל ללא תמורה ואילו הרטה תשתתף בחלק קטן משכרו של שהר, שיהיה אחד המרוויחים הבכירים בקבוצתו החדשה. מיד לאחר שהעסקה נסגרה באופן סופי, שהר המריא מגרמניה לטורקיה להצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים. הבונדסליגה השנייה תשוב מפגרה בעוד שלושה שבועות ומשחק הבכורה של שהר יהיה בבית מול סט. פאולי.

שהר מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "מבחינתי זה צעד נכון. רציתי להישאר בגרמניה ומי שמכיר את הליגה השנייה יודע שמדובר בליגה חזקה מאוד. מחזיקים ממנה מאוד ובאים המון סקאוטים לראות את הקבוצות וזה טוב בשבילי. ארמיניה היא קבוצה מאוד גדולה שהייתה המון שנים בבונדסליגה עם מתקן מפואר ואצטדיון של 30 אלף. אני מרוצה והכי חשוב זה לשחק ולחזור לכדורגל. אחת הסיבות שבחרתי בקבוצה היא שהמאמן מאוד רצה שאגיע ובונה עליי. הכי חשוב לי להתחיל לשחק וברגע שזה יקרה העניינים יסתדרו. העדפתי להישאר בגרמניה כי אני מכיר את המנטליות. אני רוצה להוכיח להרטה שאני ראוי לשחק, אבל קודם כל אני צריך להוכיח לעצמי ולעזור לארמיניה".

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

בן שהר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
העדיף להישאר בגרמניה. שהר/GettyImages

שהר, שלא שיחק העונה במדי הרטה בליגה, החליט לעזוב את הקבוצה על מנת לצבור דקות משחק משמעותיות. בשבועות האחרונים קיבל השחקן מספר הצעות ביניהן מקבוצות בליגה השנייה בספרד, בליגות הבכירות ביוון ובלגיה וכן גישושים מצד מכבי תל אביב, אך העדיפות שלו ושל הצוות המקצועי בהרטה הייתה להישאר בגרמניה ולהיות תחת הרדאר של מחזיקת כרטיסו. ארמיניה הפעילה לחצים גדולים על השחקן להצטרף. המנהל הספורטיבי סמיר עראבי והמאמן סטפן קרימר מחזיקים מאוד משהר ומאמינים שהוא יוכל לעזור לקבוצה לשרוד.

ארמיניה תהיה הקבוצה העשירית בקריירה של שהר בן ה-24. החלוץ, ששיחק בקבוצת הנוער של צ'לסי וערך גם מספר הופעות בקבוצה הבוגרת, עבר גם בק.פ.ר, שפילד וונסדיי, פורטסמות, דה חראפשחאפ, אספניול, הפועל תל אביב, אוקזר וכמובן הרטה ברלין, איתה עלה אשתקד לבונדסליגה כשכבש שני שערים ב-18 הופעות. לשהר גם שישה שערים ב-31 הופעות בנבחרת הבוגרת של ישראל.

ארמיניה בילפלד מגיעה מהעיר בילפלד, בצפון חבל הריין השוכן בצפון גרמניה. בעונה שעברה הקבוצה, שבעבר שיחקה בבונדסליגה, סיימה במקום השלישי בליגה השלישית ועלתה. העונה, בילפלד במקום ה-15 מתוך 18 קבוצות בליגה השנייה, מקום אחד מעל זה שמוביל למבחנים. הקבוצה של המאמן סטפן קרימר צברה 21 נקודות ב-19 מחזורים.

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully